loading...

لایف استایل - زندگی بهتربرای تو

سرویس کار ماشین لباسشویی سامسونگ ابرکاوان 1743

بازدید : 122
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 13:08

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران و کرج برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در سایت و یا دفتر مرکزی تماس بگیرید.

1743

سرویس کار ماشین لباسشویی سامسونگ ابرکاوان 1743

چرا ابرکاوان را انتخاب کنید :

تعمیرکاران تعمیرماشین لباسشویی به همراه داشتن مدرک فنی حرفه ای و حداقل 18 سال سابقه حرفه ای در امر تعمیرات و تخصص حرفه ای در هر برند و مارکی.
تمامی تعمیرکاران مجموعه تهران تعمیرگاه از مراجع ذیصلاح تأییدیه سلامت رفتاری دارند.
هزینه های سرویس و تعمیر ما به نرخ مصوب اتحادیه میباشد.
خدمات ما دارای ۶ ماه گارانتی است.
تیم ما شبانه روزی درخدمت شماست
استفاده از قطعات اصلی
تعمیرگاه مجاز تهران تعمیرگاه با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تعمیرات و استفاده از تکنسین های واجد شرایط و دارای سابقه بالا در عرصه تعمیرات انواع ماشین های لباسشویی های ایرانی و خارجی در تمامی برندها در خدمت شما می باشد.

ما تنها از برند ماشین لباسشویی سامسونگ را تعمیر میکنیم و تکنسین و متخصص مربوط به همان برند را در سریعترین زمان برای شما اعزام میکنیم

به هیچ عنوان ماشین لباسشویی را از محل و منزل مشتری خارج نمی شود.

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز در هر زمان که اعلام به درخواست تعمیرکار کنید.

همان زمان تعمیرکار برای شما اعزام می شود.

مهم نیست که شما چه مارکی از لباسشویی و از کجا تهیه کرده اید.ما عمده ترین مارک ها و برند ها و مدل ها را تعمیر می کنیم.

تعمیرکاران مشکل دستگاه شمارا تشخیص داده به شما توضیح می دهند و تعمیر میکنند.

تعمیرکاران ما موظف به استفاده از قطعات فابریک و همان برند دستگاه شما می باشند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ


خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ
مطالعه آزاد:

در این بخش از مطالعه آزاد به بررسی انواع ماشین های لباسشویی می پردازیم .

ماشین لباسشویی هارا به دو شکل اتوماتیک ونیمه اتوماتیک تقسیم بندی می کنند.

اما نوع نیمه اتوماتیک آن به دو مدل دوقلو که دارای دو بخش شستشو و خشک کن می باشد و همچنین ساده آن که سطلی است دسته بندی می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک سامسونگ :

آن دسته از لباسشویی هایی هستند که بعد از ریختن لباس ها داخل آن و تنظیم کردن برنامه آن دیگر نیاز به حضور شخص نیست و ماشین لباسشویی خود لباس ها را شسته سپس آب کشی میکند و خشک تحویل فرد داده.

لباسشویی های اتوماتیک به دو شکل درب از جلو یا از بالا تقسیم بندی می شوند.

لباسشویی های درب از جلو خود به دو نوع دارای تسمه و پولی و بدون تسمه و پولی می باشند.

همچنین لباسشویی های درب از بالا خود به دو مدل نیم دور با گیربکس و یا تمام دور به چپ و راست دسته بندی میشوند.

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعت تولیدات لوازم خانگی دچار تغییر و تحول عظیمی شده است. همین پیشرفت باعث گردیده است که از همان وسایل گذشته به نحوی استفاده نماییم که کارایی و نوآوری بهتری نسبت به گذشته داشته باشد. شاید یکی از لوازم خانگی که با پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به خانم های خانه دار کرده است، همین ماشین لباسشویی باشد.

یکی از قطعاتی که به سرعت در حال پیشرفت است، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی است که با سرعت هرچه بیشتر درحال به روزرسانی و اضافه نمودن امکانات بیشتر است. همین پیشرفت باعث شده است که قطعات ماشین لباسشویی با پیچیدگی بیشتر تولید و روانه بازار شوند.

باید در نظر داشته باشیم که ماشین لباسشویی های تولید شده امروزی دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری هستند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت های ماشین لباسشویی می باشد. بنابراین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار نقص و مشکل فنی شود باید حتما تعمیرات آن را به تعمیرگاه بسپارید و از دستکاری آن به شدت پرهیز نمایید.

وظیفه اصلی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که شما در هنگام انتخاب برنامه شستشو انجام داده اید تا زمان شستشو چقدر باشد، خشک کن داشته باشد یاخیر و یا اینکه نوع شستشو چگونه است؟ تمام این عملیاتی که شما با چرخاندن یک تایمر و زدن کلید استارت انجام میدهید را برد ماشین لباسشویی انجام میدهد.

این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارید و اگر دچار آسیب و یا مشکل اساسی شود شما قادر نخواهید بود که از ماشین لباسشویی استفاده نماید. در بعضی مواقع اگر برد ماشین لباسشویی شما دچار یک مشکل جدی باشد حتی شما نمیتوانید ماشین لباسشویی خود را روشن نماید چه برسد به انتخاب برنامه ای جهت شستشوی البسه ها.

پیشنهاد میکنیم مقاله علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ را حتما مطالعه بفرمایید.

چرا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شده است؟


قطعات تشکیل دهنده برد ماشین لباسشویی خازن ها و فیوزهای حساس هستند که روی برد تعبیه شده اند. درصورتی که برق دچار نوسان شدید شود باعث اتصالی در خازن و سپس سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خواهد شد. معمولا اگر به دلایلی مانند کار نکردن صحیح قطعات درونی ، آب به درون ماشین نفود کند باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود و برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می سوزد.

در صورتی بروز چنین مشکلی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد (زیرا آب به داخل ماشین لباسشویی نفوذ کرده و سیم پیچی ها اتصالی نموده اند و بدنه ماشین لباسشویی نیز دارای برق می شود) در صورت آتش سوزی در ماشین نیز برد الکترونیکی خواهد سوخت و دیگر قابل تعمیر نیست. در صورتی که مشکل از خازن و فیوزهای برد الکترونیکی باشند و قابل تعمیر، میتوان برد را تعمیر کرد.

درصورتی که برد شما قابل تعمیر نباشد مجبور خواهید بود که برد جدیدی را روی ماشین لباسشویی خود نصب نمایید تا ماشین لباسشویی بتواند دوباره مانند روز اول به شما خدمت رسانی نماید تا مجدداً آرامش را در منزلتان داشته باشید و اقدام به شستشوی البسه های خود نماید.

پیشنهاد میکنیم حتما بعد از تعویض برد از اورجینال بودن برد اطمینان حاصل نمایید تا هزینه تعمیرات شما هدر نرود و همچنین ماشین لباسشویی بتواند مثل سابق کارکرد درستی داشته باشد و صدمه ای به قطعات دیگر وارد نشود.

علت سوختن برد لباسشویی
یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند، سوختن برد ماشین لباسشویی است. البته علت سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما قصد داریم به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی اشاره نماییم:

مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.
مشکلات ماشین لباسشویی که برد الکترونیکی مرتبط است
مشکل در اجرای برنامه توسط ماشین لباسشویی (یعنی لباسشویی برنامه را طبق دستور صادر شده انجام نمیدهد).
از کارافتادن و کار نکردن پنل جلویی ماشین لباسشویی
خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی
خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار
ریست برد ماشین لباسشویی سامسونگ
روش ریست لباسشویی سامسونگ یکی از نیاز های اصلی کاربران شده است، البته در بعضی از مواقع کاربران خودشان نمیتوانند اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایند و مجبور هستند کار را به کارشناسان آن واگذار نمایند.

به طور کلی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل کنترل لباسشویی به وجود می آیند که با ریست برد لباسشویی سامسونگ میتواند در برقراری مجدد این ارتباط کمک شایانی نمود.

برای انجام فرآیند ریست برد لباسشویی Samsung دوحالت مختلف وجود دارد، که این دو حالت بستگی به نوع دستگاه شما دارد که با دکمه ی مخصوص ریست طراحی شده باشد یا بدون کلید ریست برد لباسشویی سامسونگ.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست
برای انجام ریست برد لباسشویی سامسونگ با استفاده از دکمه ی مخصوص ریست، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید. سپس لباسشویی را در حالت Contton روشن سازید، بلافاصله پس از روشن کردن سیستم باید کمه ی Temp و یا Speed Spin را یک بار زده و رها کنید. سپس دکمه ی Level Water یا Function را فشار دهید و رها کنید. این مراحل را تا زمانی که عبارت T01 روی نمایشگر ظاهر شود، تکرار کنید و پس از آنکه T01 به T02 تغییر یافت، کلید Start را فشار دهید.

در این بخش عبارت ELT بر روی نمایشگر لباسشویی نمایش داده می شود، اکنون از دکمه ی ریست لباسشویی استفاده کنید. پس از فشار دادن این دکمه ممکن است خطاهایی برروی نمایشگر دیده شود که برای رفع آن ها کلید Temp را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را مشاهده کنید. تبریک میگوییم شما توانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ خود نمایید.

ریست ماشین لباسشویی بدون دکمه ریست
درصورتی که لباسشویی سامسونگ شما فاقد کلید ریست است، باید ابتدا برق ماشین لباسشوی را قطع نمایید. سپس به مدت ۵ ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و مجددا لباسشویی را به برق بزنید.

انجام این مراحل باعث ریست شدن دستگاه شما میشود، اما اگر بعد از اقدامات توضیح داده شده نتوانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایید باید با تکنسین های مجرب و دوره دیده ابرکاوان در تماس باشید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

برای توضیحات بیشتر در خصوص ریست لباسشویی حتما مقاله نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ مطاله بفرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران


ابرکاوان یک تعمیرگاه و سامانه انلاین در زمینه تعمیر و سرویس انواع ماشین های لباسشویی سامسونگ است. به دلیل محدودیت های ارائه خدمات فعلا مجموعه ما در شهر تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. به زودی سایر نقاط نیز اضافه خواهد شد. اما ابرکاوان سرویس دارای ظرفیت اراسال قطعات جانبی به سرتاسر نقاط ایران است. برای سفارش و یا درخواست خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ
به دلیل اینکه کد های خطا در ماشین لباسشویی سامسونگ تعداد زیادی دارند.در این بخش ما تمام کد هارا به صورت یک فایل PDF در آورده ایم که میتوانید از آن به صورت همیشگی استفاده نمایید بدون آنکه نیاز داشته باشید به اینترنتی دسترسی داشته باشید.

هم اکنون میتوانید کامل ترین لیست خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود کد خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ
فروش قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ
برای اطلاع از قیمت برد ماشین لباسشویی میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. باز هم به دلیل تولید قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ در انواع مختلف باید حتما نوع و مدل دستگاه خود را با کارشناسان ما در راتباط بگذارید. در نظر داشته باشید مجموعه ما فقط در زمینه قطعاتی که به صورت عمومی استفاده می شود، فعالیت میکند.

پیشنهاد میکنیم به بخش لوازم جانبی ماشین لباسشویی فروشگاه ما سر بزنید.

قیمت برد لباسشویی سامسونگ
به دلیل تولید ماشین لباسشویی در انواع مختلف نمیتوان به صورت قطع از قیمت برد لباسشویی سامسونگ سخن گفت. برای اینکه از قیمت برد ماشین لباسشویی خود باخبر شوید میتوانید از طریق تماس تلفنی، پشتیبانی آنلاین و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت برد لباسشویی سامسونگ
برد های ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل پیچیدگی در نحوه تولید و داشتن برنامه های متعدد معمولا نسبت به سایر برد های ماشین لباسشویی قیمتی به مراتب بالاتر دارند. همچنین به دلیل تولید در انواع و مدل های مختلف نمیتوان مانند سایر برد های ماشین لباسشویی قیمت واحدی در نظر گرفت.

درصورتی که نیاز به خرید برد ماشین لباسشویی سامسونگ دارید حتما با ما در تماس باشید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

به دلیل افزایش هزینه های خرید برد ماشین لباسشویی سامسونگ و نبود برد فابریک بهترین گزینه انجام تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ است. یکی پیچیده ترین مدل های برد لباسشویی سامسونگ، برد اینورتر است. این مدل برد به شدت سخت تعمیر می شود و در بعضی از مواقع اگر توسط یک تکنسین غیر فنی دستکاری شود دیگر باید قید ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بزنید.

درصورتی که شما هم نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ دارید باید این نکات را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به ارسال برد لباسشویی خود جهت تعمیرات آن نمایید.

جهت تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ باید برد لباسشویی سامسونگ خود را همراه با سیم کشی کامل ارسال نمایید.
اگر برد لباسشویی سامسونگ شما خاموش است، احتمال تعمیر شدن آن خیلی کم است.
درصورتی که آی سی مرکزی برد لباسشویی Samsung خراب شده باشد، قابل تعمیر نمی باشد.
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
بعد از تعمیر برد لباسشویی Samsung پیشنهاد میکنیم حتما میکروسویچ درب را تعویض نموده و هیدروستات را بررسی نمایید.
تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران
جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی به ثبت برسانید تا توسط کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما در تماس باشند.

سوالات متداول
در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بوجود بیاید آماده کرده‌ایم :

قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ را از کجا میتوانم تهیه کنم؟

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ


با توجه به گستردگی زیادی لوازم جانبی ماشین لباسشویی سامسونگ پیشنهاد میکنیم برای تهیه قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ حتما با کارشناسان ما در تماس باشید و تصویر محصول مورد نیاز خود را برایمان ارسال نمایید تا شما را راهنمایی کنیم.
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ؟
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
ای سی مرکزی برد لباسشویی Samsung من خراب شده است! آیا قابل تعمیر است؟
با توجه به تجربه ی ما معمولا زمانی که ای سی برد خراب می شود، نمیتوان اقدام به تعمیر برد لباسشویی سامسونگ نمود. برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم اقدام به تهیه برد لباسشویی سامسونگ نمایید.
علت سوختن برد لباسشویی چیست؟
مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران و کرج برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در سایت و یا دفتر مرکزی تماس بگیرید.

1743

سرویس کار ماشین لباسشویی سامسونگ ابرکاوان 1743

چرا ابرکاوان را انتخاب کنید :

تعمیرکاران تعمیرماشین لباسشویی به همراه داشتن مدرک فنی حرفه ای و حداقل 18 سال سابقه حرفه ای در امر تعمیرات و تخصص حرفه ای در هر برند و مارکی.
تمامی تعمیرکاران مجموعه تهران تعمیرگاه از مراجع ذیصلاح تأییدیه سلامت رفتاری دارند.
هزینه های سرویس و تعمیر ما به نرخ مصوب اتحادیه میباشد.
خدمات ما دارای ۶ ماه گارانتی است.
تیم ما شبانه روزی درخدمت شماست
استفاده از قطعات اصلی
تعمیرگاه مجاز تهران تعمیرگاه با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تعمیرات و استفاده از تکنسین های واجد شرایط و دارای سابقه بالا در عرصه تعمیرات انواع ماشین های لباسشویی های ایرانی و خارجی در تمامی برندها در خدمت شما می باشد.

ما تنها از برند ماشین لباسشویی سامسونگ را تعمیر میکنیم و تکنسین و متخصص مربوط به همان برند را در سریعترین زمان برای شما اعزام میکنیم

به هیچ عنوان ماشین لباسشویی را از محل و منزل مشتری خارج نمی شود.

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز در هر زمان که اعلام به درخواست تعمیرکار کنید.

همان زمان تعمیرکار برای شما اعزام می شود.

مهم نیست که شما چه مارکی از لباسشویی و از کجا تهیه کرده اید.ما عمده ترین مارک ها و برند ها و مدل ها را تعمیر می کنیم.

تعمیرکاران مشکل دستگاه شمارا تشخیص داده به شما توضیح می دهند و تعمیر میکنند.

تعمیرکاران ما موظف به استفاده از قطعات فابریک و همان برند دستگاه شما می باشند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ


خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ
مطالعه آزاد:

در این بخش از مطالعه آزاد به بررسی انواع ماشین های لباسشویی می پردازیم .

ماشین لباسشویی هارا به دو شکل اتوماتیک ونیمه اتوماتیک تقسیم بندی می کنند.

اما نوع نیمه اتوماتیک آن به دو مدل دوقلو که دارای دو بخش شستشو و خشک کن می باشد و همچنین ساده آن که سطلی است دسته بندی می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک سامسونگ :

آن دسته از لباسشویی هایی هستند که بعد از ریختن لباس ها داخل آن و تنظیم کردن برنامه آن دیگر نیاز به حضور شخص نیست و ماشین لباسشویی خود لباس ها را شسته سپس آب کشی میکند و خشک تحویل فرد داده.

لباسشویی های اتوماتیک به دو شکل درب از جلو یا از بالا تقسیم بندی می شوند.

لباسشویی های درب از جلو خود به دو نوع دارای تسمه و پولی و بدون تسمه و پولی می باشند.

همچنین لباسشویی های درب از بالا خود به دو مدل نیم دور با گیربکس و یا تمام دور به چپ و راست دسته بندی میشوند.

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعت تولیدات لوازم خانگی دچار تغییر و تحول عظیمی شده است. همین پیشرفت باعث گردیده است که از همان وسایل گذشته به نحوی استفاده نماییم که کارایی و نوآوری بهتری نسبت به گذشته داشته باشد. شاید یکی از لوازم خانگی که با پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به خانم های خانه دار کرده است، همین ماشین لباسشویی باشد.

یکی از قطعاتی که به سرعت در حال پیشرفت است، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی است که با سرعت هرچه بیشتر درحال به روزرسانی و اضافه نمودن امکانات بیشتر است. همین پیشرفت باعث شده است که قطعات ماشین لباسشویی با پیچیدگی بیشتر تولید و روانه بازار شوند.

باید در نظر داشته باشیم که ماشین لباسشویی های تولید شده امروزی دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری هستند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت های ماشین لباسشویی می باشد. بنابراین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار نقص و مشکل فنی شود باید حتما تعمیرات آن را به تعمیرگاه بسپارید و از دستکاری آن به شدت پرهیز نمایید.

وظیفه اصلی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که شما در هنگام انتخاب برنامه شستشو انجام داده اید تا زمان شستشو چقدر باشد، خشک کن داشته باشد یاخیر و یا اینکه نوع شستشو چگونه است؟ تمام این عملیاتی که شما با چرخاندن یک تایمر و زدن کلید استارت انجام میدهید را برد ماشین لباسشویی انجام میدهد.

این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارید و اگر دچار آسیب و یا مشکل اساسی شود شما قادر نخواهید بود که از ماشین لباسشویی استفاده نماید. در بعضی مواقع اگر برد ماشین لباسشویی شما دچار یک مشکل جدی باشد حتی شما نمیتوانید ماشین لباسشویی خود را روشن نماید چه برسد به انتخاب برنامه ای جهت شستشوی البسه ها.

پیشنهاد میکنیم مقاله علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ را حتما مطالعه بفرمایید.

چرا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شده است؟


قطعات تشکیل دهنده برد ماشین لباسشویی خازن ها و فیوزهای حساس هستند که روی برد تعبیه شده اند. درصورتی که برق دچار نوسان شدید شود باعث اتصالی در خازن و سپس سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خواهد شد. معمولا اگر به دلایلی مانند کار نکردن صحیح قطعات درونی ، آب به درون ماشین نفود کند باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود و برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می سوزد.

در صورتی بروز چنین مشکلی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد (زیرا آب به داخل ماشین لباسشویی نفوذ کرده و سیم پیچی ها اتصالی نموده اند و بدنه ماشین لباسشویی نیز دارای برق می شود) در صورت آتش سوزی در ماشین نیز برد الکترونیکی خواهد سوخت و دیگر قابل تعمیر نیست. در صورتی که مشکل از خازن و فیوزهای برد الکترونیکی باشند و قابل تعمیر، میتوان برد را تعمیر کرد.

درصورتی که برد شما قابل تعمیر نباشد مجبور خواهید بود که برد جدیدی را روی ماشین لباسشویی خود نصب نمایید تا ماشین لباسشویی بتواند دوباره مانند روز اول به شما خدمت رسانی نماید تا مجدداً آرامش را در منزلتان داشته باشید و اقدام به شستشوی البسه های خود نماید.

پیشنهاد میکنیم حتما بعد از تعویض برد از اورجینال بودن برد اطمینان حاصل نمایید تا هزینه تعمیرات شما هدر نرود و همچنین ماشین لباسشویی بتواند مثل سابق کارکرد درستی داشته باشد و صدمه ای به قطعات دیگر وارد نشود.

علت سوختن برد لباسشویی
یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند، سوختن برد ماشین لباسشویی است. البته علت سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما قصد داریم به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی اشاره نماییم:

مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.
مشکلات ماشین لباسشویی که برد الکترونیکی مرتبط است
مشکل در اجرای برنامه توسط ماشین لباسشویی (یعنی لباسشویی برنامه را طبق دستور صادر شده انجام نمیدهد).
از کارافتادن و کار نکردن پنل جلویی ماشین لباسشویی
خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی
خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار
ریست برد ماشین لباسشویی سامسونگ
روش ریست لباسشویی سامسونگ یکی از نیاز های اصلی کاربران شده است، البته در بعضی از مواقع کاربران خودشان نمیتوانند اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایند و مجبور هستند کار را به کارشناسان آن واگذار نمایند.

به طور کلی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل کنترل لباسشویی به وجود می آیند که با ریست برد لباسشویی سامسونگ میتواند در برقراری مجدد این ارتباط کمک شایانی نمود.

برای انجام فرآیند ریست برد لباسشویی Samsung دوحالت مختلف وجود دارد، که این دو حالت بستگی به نوع دستگاه شما دارد که با دکمه ی مخصوص ریست طراحی شده باشد یا بدون کلید ریست برد لباسشویی سامسونگ.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست
برای انجام ریست برد لباسشویی سامسونگ با استفاده از دکمه ی مخصوص ریست، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید. سپس لباسشویی را در حالت Contton روشن سازید، بلافاصله پس از روشن کردن سیستم باید کمه ی Temp و یا Speed Spin را یک بار زده و رها کنید. سپس دکمه ی Level Water یا Function را فشار دهید و رها کنید. این مراحل را تا زمانی که عبارت T01 روی نمایشگر ظاهر شود، تکرار کنید و پس از آنکه T01 به T02 تغییر یافت، کلید Start را فشار دهید.

در این بخش عبارت ELT بر روی نمایشگر لباسشویی نمایش داده می شود، اکنون از دکمه ی ریست لباسشویی استفاده کنید. پس از فشار دادن این دکمه ممکن است خطاهایی برروی نمایشگر دیده شود که برای رفع آن ها کلید Temp را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را مشاهده کنید. تبریک میگوییم شما توانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ خود نمایید.

ریست ماشین لباسشویی بدون دکمه ریست
درصورتی که لباسشویی سامسونگ شما فاقد کلید ریست است، باید ابتدا برق ماشین لباسشوی را قطع نمایید. سپس به مدت ۵ ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و مجددا لباسشویی را به برق بزنید.

انجام این مراحل باعث ریست شدن دستگاه شما میشود، اما اگر بعد از اقدامات توضیح داده شده نتوانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایید باید با تکنسین های مجرب و دوره دیده ابرکاوان در تماس باشید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

برای توضیحات بیشتر در خصوص ریست لباسشویی حتما مقاله نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ مطاله بفرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران


ابرکاوان یک تعمیرگاه و سامانه انلاین در زمینه تعمیر و سرویس انواع ماشین های لباسشویی سامسونگ است. به دلیل محدودیت های ارائه خدمات فعلا مجموعه ما در شهر تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. به زودی سایر نقاط نیز اضافه خواهد شد. اما ابرکاوان سرویس دارای ظرفیت اراسال قطعات جانبی به سرتاسر نقاط ایران است. برای سفارش و یا درخواست خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ
به دلیل اینکه کد های خطا در ماشین لباسشویی سامسونگ تعداد زیادی دارند.در این بخش ما تمام کد هارا به صورت یک فایل PDF در آورده ایم که میتوانید از آن به صورت همیشگی استفاده نمایید بدون آنکه نیاز داشته باشید به اینترنتی دسترسی داشته باشید.

هم اکنون میتوانید کامل ترین لیست خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود کد خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ
فروش قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ
برای اطلاع از قیمت برد ماشین لباسشویی میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. باز هم به دلیل تولید قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ در انواع مختلف باید حتما نوع و مدل دستگاه خود را با کارشناسان ما در راتباط بگذارید. در نظر داشته باشید مجموعه ما فقط در زمینه قطعاتی که به صورت عمومی استفاده می شود، فعالیت میکند.

پیشنهاد میکنیم به بخش لوازم جانبی ماشین لباسشویی فروشگاه ما سر بزنید.

قیمت برد لباسشویی سامسونگ
به دلیل تولید ماشین لباسشویی در انواع مختلف نمیتوان به صورت قطع از قیمت برد لباسشویی سامسونگ سخن گفت. برای اینکه از قیمت برد ماشین لباسشویی خود باخبر شوید میتوانید از طریق تماس تلفنی، پشتیبانی آنلاین و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت برد لباسشویی سامسونگ
برد های ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل پیچیدگی در نحوه تولید و داشتن برنامه های متعدد معمولا نسبت به سایر برد های ماشین لباسشویی قیمتی به مراتب بالاتر دارند. همچنین به دلیل تولید در انواع و مدل های مختلف نمیتوان مانند سایر برد های ماشین لباسشویی قیمت واحدی در نظر گرفت.

درصورتی که نیاز به خرید برد ماشین لباسشویی سامسونگ دارید حتما با ما در تماس باشید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

به دلیل افزایش هزینه های خرید برد ماشین لباسشویی سامسونگ و نبود برد فابریک بهترین گزینه انجام تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ است. یکی پیچیده ترین مدل های برد لباسشویی سامسونگ، برد اینورتر است. این مدل برد به شدت سخت تعمیر می شود و در بعضی از مواقع اگر توسط یک تکنسین غیر فنی دستکاری شود دیگر باید قید ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بزنید.

درصورتی که شما هم نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ دارید باید این نکات را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به ارسال برد لباسشویی خود جهت تعمیرات آن نمایید.

جهت تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ باید برد لباسشویی سامسونگ خود را همراه با سیم کشی کامل ارسال نمایید.
اگر برد لباسشویی سامسونگ شما خاموش است، احتمال تعمیر شدن آن خیلی کم است.
درصورتی که آی سی مرکزی برد لباسشویی Samsung خراب شده باشد، قابل تعمیر نمی باشد.
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
بعد از تعمیر برد لباسشویی Samsung پیشنهاد میکنیم حتما میکروسویچ درب را تعویض نموده و هیدروستات را بررسی نمایید.
تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران
جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی به ثبت برسانید تا توسط کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما در تماس باشند.

سوالات متداول
در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بوجود بیاید آماده کرده‌ایم :

قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ را از کجا میتوانم تهیه کنم؟

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ


با توجه به گستردگی زیادی لوازم جانبی ماشین لباسشویی سامسونگ پیشنهاد میکنیم برای تهیه قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ حتما با کارشناسان ما در تماس باشید و تصویر محصول مورد نیاز خود را برایمان ارسال نمایید تا شما را راهنمایی کنیم.
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ؟
مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
ای سی مرکزی برد لباسشویی Samsung من خراب شده است! آیا قابل تعمیر است؟
با توجه به تجربه ی ما معمولا زمانی که ای سی برد خراب می شود، نمیتوان اقدام به تعمیر برد لباسشویی سامسونگ نمود. برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم اقدام به تهیه برد لباسشویی سامسونگ نمایید.
علت سوختن برد لباسشویی چیست؟
مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1164
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی