loading...

لایف استایل - زندگی بهتربرای تو

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران توسط ابرکاوان تماس با 1743

بازدید : 91
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 13:17

تعمیر لباسشویی سامسونگ

اگر در مورد هریک از مواردی که برایتان گفته شد سوالی داشتید می توانید از طریق شماره تماس 1743 با ما در ارتباط باشید.
ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود
شماره تماس نمایندگی
تعمیرکاران متخصص و ماهر

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران


درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران به دلیل استفاده بیشتر مردم از این وسیله ضروری در منازلشان افزایش پیدا کرده است. اگر شما ساکن تهران هستید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر مشاوره رایگان، سرویسکار و تعمیرکار متخصص را در کمترین زمان ممکن به محل سکونتتان اعزام کنند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ


قبل از هر چیزی لازم است این را متذکر شویم که گاها پیش می آید بعضی از مشتریان، قبل از مراجعه به تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ، به نمایندگی های غیر مجاز مراجعه کرده اند. هنگامی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران با آن ها صحبت می کنند، اکثرشان یک سری مشکلات مشترک دارند که باعث شده دیگر به تعمیرگاه های غیر رسمی مراجعه نکنند. استفاده از قطعات غیر اصلی، عدم تجربه و عدم تخصص کافی و ... از جمله مشکلات یکسان آن ها می باشد. ما در نمایندگی سامسونگ در تهران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم تا با خیالی آسوده، تعمیرات لباسشویی خود را به ما بسپارید.

مراحل درخواست تعمیرکار لباسشویی سامسونگ
تماس با ما از طریق شماره های سایت
ارائه مشکل موجود در لوازم خانگی به کارشناسان
اعزام تعمیرکار به منزل در هر زمانی که شما بخواهید
تعمیر و تسویه حساب در صورت رضایت کامل شما
تعمیر لباسشویی سامسونگ


تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شرق، غرب، شمال جنوب تهران
ما به عنوان تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران، به تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه خدمات می کنیم و پس از تماس شما با ما، تعمیرکار در کمتر از 2 ساعته به محل سکونت شما مراجعه می کند. در نظر داشته باشید دیگر الزم نیست برا تعمیرات، به نمایندگی مراجعه کنید و تکنیسین ها ما برا رفاه بیشتر شما، بخه منزلتان مراجعه می کنند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران


یکی از مشکلاتی که در شهر های بزرگ وجود دارد، شلوغی خیابان ها، نمایندگی ها و مشغله مردم می باشد. اگر لباسشویی شما دچار خرابی و مشکل شود، شما باید آن را در یک ماشین باری قرار دهید و به تعمیرگاه ببرید. پس از آن چند روز منتظر بمانید تا تعمیرات انجام شود و دوباره با یک ماشین باری دیگر، لباسشویی را منزل برگردانید. منمایندگی لباسشویی سامسونگ این مشکل را برایتان حل کرده است. دیگر نیازی به این همه زحمت و مشکل نیست. ما با ایجاد تعمیرات لباسشویی در محل این مشکل را برایتان حل نموده ایم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران

سرویس لباسشویی سامسونگ
یکی از مشکلات شایعی که امکان دارد برای هر خانه‌ رخ دهد را می‌توان خرابی لوازم دانست. این موضوع زمانی مهمتر می‌شود که خرابی برای یکی از لوازم آشپزخانه پیش بیاید. در چنین شرایطی شما باید در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید تا مشکل هر چه سریعتر برطرف شود. در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت مواجه با چنین شرایطی بدانید که چه اموری را باید انجام دهید.

چگونه متوجه شویم لباسشویی نیاز به تعمیر دارد؟


در برخی از مواقع، لوازم به ویژه لوازم برقی دچار مشکلاتی می‌شوند که شما باید بدانید این مشکلات شامل چه مواردی است تا در صورت مشاهده هر یک، در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه برخی از شایع ترین مشکلاتی که امکان دارد برای لباسشویی سامسونگ پیش بیاید را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا از مشکلات آن مطلع شوید. توجه داشته باشید شما باید به محض مشاهده هر یک از مشکلاتی که در ادامه ذکر می‌شود با نمایندگی سامسونگ که در سمت شمال تهران واقع شده است تماس بگیرید تا متخصصین تعمیر لباسشویی به محل شما فرستاده شوند.

نشتی شلنگ: اگر بر روی کف زمین آب مشاهده کردید احتمالاً شلنگ نشتی دارد. لازم است که همه اتصالات چک شود و اگر نشتی از پکپ بود حتما با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

جریان آب قطع نمیشود: این به معنای آن است که باید شیر ورودی آب و یا سوئیچ فشار تعویض شود اما چون بسیار گران است خرید یک لباسشویی جدید به صرفه تر است. در هر صورت بهتر است که تعمیرکار نظر دهد.

بوی بد لباس: که ممکن است نشان دهنده ایجاد کپک در درزهای درب لباسشویی باشد. باید درزگیرها با شوینده شسته شود و داخل لباسشویی هم با آب داغ شسته شود.

عدم تخلیه آب: شلنگ تخلیه را چک کنید تا مطمئن شوید که مسدود نیست. در صورت وجود گرفتگی در شلنگ تخلیه هم خودتان می توانید با میله یا سیخ گرفتگی را برطرف کنید و هم اینکه می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید.

هر یک از این موارد نشان‌دهنده‌ی وجود مشکل در لباسشویی است و اگر لباسشویی شما دچار چنین مواردی است، باید در جهت تعمیر آن اقدام کنید. توجه داشته باشید تعمیر لباسشویی سامسونگ، یک کار تخصصی به حساب می‌آید و شما باید برای تعمیر آن از نمایندگی‌های شمال تهران که نزدیک به محل سکونت شما هستند، تماس بگیرید. توصیه می‌شود تعمیر را به فرد دیگری نسپارید، چرا که امکان دارد مشکلات بزرگتری نیز برای لباسشویی شما پیش بیاید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران


نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران در زمینه تعمیر انواع مدل های لباسشویی فعالیت دارد و جهت رفاه حال ساکنین جنوب تهران تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران هم آماده خدمات رسانی می باشد. اگر شما برای تعمیر لباسشویی در جنوب تهران نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد . فقط کافیست با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. مجموعه نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ جنوب تهران افراد زبده و متخصصی را در جهت رفع دغدغه های مردم جنوب تهران، به محل اعزام می نماید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ جنوب تهران، سال‌هاست که به صورت تخصصی کارهای مربوط به تعمیرات لباسشویی را با موفقیت انجام می دهد. چنانچه مهلت استفاده از گارانتی دستگاه شما تمام شده باشد متخصصان ما هزینه کمتری نسبت به سایر نمایندگی ها از شما دریافت خواهند کرد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
راه آهن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ مولوی
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شوش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
میدان قزوین
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
منیریه نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
حسن آباد
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بعثت نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
افسریه


تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران


آیا شما ساکن غرب تهران هستید و برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود دغدغه حمل و جابجایی آن را دارید؟ نگران نباشید چراکه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران در مناطق غرب هم شعبه دارد و از برترین تعمیرکاران برای تعمیر وسایل خانگی شما استفاده می نماید. اگر برگه گارانتی شما تمام شده است با ما تماس بگیرید تمامی خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را با شش ماه ضمانت و در کمترین زمان ممکن و همچین با حداقل هزینه برای شما انجام خواهیم داد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران


کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز آماده راهنمایی و خدمات رسانی به شما هستند فقط کافیست که تماس بگیرید. حتی در بیشتر موارد با راهنمایی از طریق تماس تلفنی مشکل مشتریان حل شده و دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در محل نمی باشد. هدف نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در غرب تهران این است که مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حل شود. پس برای حل مشکل خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ ابتدا تعمیر قطعات لباسشویی را در اولویت قرار می دهد نه تعویض آنها. علاوه بر این اگر قرار به تعویض قطعات باشد آن را به اصولی ترین شکل ممکن تعویض می کند حتی آنهایی که در بازار هم پیدا نمی شوند با قطعات اورجینال و اصل تعویض خواهند شد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
آیت الله کاشانی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ باغ فیض
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ بلوار فردوس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
آریا شهر
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
جنت آباد نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
پونک
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ صادقیه نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
اکباتان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شهرک آپادانا نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
شهرزیبا
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شهرک آزادی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
مرزداران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شهرآرا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
پاتریس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ جلال آل احمد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
سردار جنگل
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شهرک راه آهن نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
میدان المپیک
هم اکنون درخواست خود را ثبت کنید


تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران

نصب لباسشویی سامسونگ
با توجه به جایگاه و اعتبار ویژه ای که لوازم خانگی سامسونگ در بین خانواده های ایرانی دارد به طوری که هر ایرانی در منزل خود حداقل از یکی از لوازم این برند استفاده می نماید نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران اقدام به خدمت رسانی در مناطق شرق هم نموده است.

تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران


بی شک تعمیر سریع و اساسی وسایل خانگی از مهمترین خواسته های مشتریان می باشد که نمایندگی سامسونگ با توجه به این موضوع برای راحتی مشتریان و خدمات رسانی سریعتر در شرق تهران هم تعمیرکاران مجرب و حاذقی دارد که فقط کافیست شما مشکل خود را با یک تماس تلفنی بیان کنید.

همچنین لباسشویی جزء وسایل سنگین و ضروری خانه می باشد که اگر به مشکلی بربخورد حمل آن به منظور رسیدن به نمایندگی اصلی امری سخت و هزینه بر می باشد. به همین خاطر اگر شما ساکن شرق تهران هستید و لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل شده است ما در نزدیکی شما نمایندگی داریم و در اسرع وقت تعمیرکار سامسونگ در محل شما حاضر می شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
تهران پارس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ پیروزی
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ رسالت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
نارمک
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
امام حسین نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
دماوند
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیروهوایی نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
سید خندان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ نظام آباد نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
مجیدیه


فیلم تعمیر لباسشویی سامسونگ


در این ویدیو شما نحوه تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ را مشاهده مینمایید. اگر با دیدن این ویدیو یا خواندن توضیحات لازم خودتان قادر به تعمیرات لباسشویی نبودید حتما با نمایندگی تعمیر سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران متخصص و حرفه ای به محل شما اعزام شوند. باید توجه داشته باشید که اگر سر رشته ای در تعمیرات نداشته باشید وخودتان دست به کار شوید ممکن است یک مشکل و یا نقص فنی جزئی به مشکلی بزرگتر تبدیل شود و برای تعمیر لازم به زمان و هزینه ی زیادتری باشد.
تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیرکار لباسشویی سامسونگ
تعمیرکاران و تکنسین های فنی این نمایندگی تقریبا هر سال اطلاعات خود را در رابطه با تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ به روز می کنند و در کلاسهای آموزشی که از سوی خود تعمیرگاه مرکزی لباسشویی سامسونگ برگزار می شود شرکت می کنند. هر تعمیرکار لباسشویی سامسونگ بعد از اتمام کار، ضمانت نامه ای مبنی بر اصل بودن قطعات و ... به شما ارائه می کند که در صورت بروز مجدد مشکل، بتوانید از آن استفاده نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ، به صورت شبانه روزی در کمتر از 2 ساعت انجام می گیرد. نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، جهت کسب رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین خدمات را ارائه می دهد. این نمایندگی یک نمایندگی متخصص و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ است. تعمیر ماشین لباسشویی شما هر برند و نوعی که باشد زیر نظر متخصصان و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ انجام می شود. پس تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ


شرکت سامسونگ سال هاست که پس از فروش ماشین لباسشویی، خدمات پس از فروش هم ارائه می کند ما به عنوان نمایندگی سامسونگ، خدمات پس از فروش را پوشش می دهیم. پس با ارائه کارت گارانتی خود از خدمات پس از فروش در سراسر تهران بهره مند شوید، اگر هم تاریخ گارانتی گذشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست، ما تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی samsung، شما را به بهترین نحو انجام خواهیم کرد.


سرویس لباسشویی سامسونگ


امروزه افراد بسیاری از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می‌کنند، این برند آن‌قدری شناخته شده است که برای تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ در تهران و حتی شهرستان‌ها به مشکلی برنخوریم، با یک جستجو در گوگل به راحتی می‌توانیم سرویس‌کار ماهری پیدا کنیم و درخواست خود را ثبت نماییم.

نیاز به تعمیرکار


نقص در عملکرد ماشین لباسشویی به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل ممکن است خود مصرف‌کننده باشد. آشنایی نداشتن با برنامه ی شستشو، عدم آگاهی از دکمه‌های روی ماشین لباسشویی، شستن لباس همراه با وسایل اضافی مانند سکه‌های پول و لوازمی که ممکن است لباسشویی را با مشکل روبه رو کند.
تایمر ماشین لباسشویی یکی از دیگر از عواملی است که امکان نقص در آن وجود دارد که باید سریعا تعمیر شود در غیر این صورت لباسشویی با مشکل مواجه می‌شود.
گاهی بعد از شستشو، آب داخل ماشین لباسشویی باقی می‌ماند و عمل تخلیه صورت نمی‌گیرد؛ در چنین شرایطی می‌توانید ورودی شلنگ آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی مانع خروج آب نشده باشد. اگر بررسی کردید و مانعی وجود نداشت، با تعمیرکاران این برند تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.
گاهی ماشین لباسشویی در حین شستشو و کار خاموش می‌شود و دیگر امکان روشن کردن آن مهیا نیست. این امر به دلایل متعددی مربوط است که بهتر است در این زمینه تکنسین ماهری به ما کمک کند؛ زیرا با نداشتن آگاهی در امر تعمیر لباسشویی نه تنها نمی‌توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم بلکه امکان دارد به قطعات دیگر ماشین لباسشویی نیز آسیب وارد کنیم.
بسته یا باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی دیگر از مواردی است که باید از متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی کمک بگیریم. گاهی مشکل آنقدر کوچک است که خودمان می‌توانیم به راحتی درستش کنیم اما گاهی اوقات شرایط این‌چنین نیست و دست کاری دستگاه می‌تواند منجر به آسیب‌های بیشتر شود.
سرویس‌های دوره‌ای
برای سالم ماندن و طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ، توصیه می‌شود با توجه به کارکرد لباسشویی و استفاده از آن، زمانی را مشخص کنید تا سرویس لباسشویی سامسونگ انجام شود. در این صورت دیگر نگرانی از بابت نقص لباسشویی نخواهید داشت و می‌توانید با خیال آسوده از این وسیله پرکاربرد استفاده کنید.

اگر به صورت ۶ ماه یکبار یا حداکثر سالیانه به سرویس لباسشویی سامسونگ خود بپردازید، دیگر نگران خرابی های پرهزینه و جبران ناپذیر لباسشویی خود نخواهید بود. تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در سریعترین زمان، سرویس لباسشویی شما را انجام خواهد داد و هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است در آینده برای ماشین لباسشویی سامسونگ شما به وجود بیاید را بر طرف خواهد کرد.

چگونه بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی را پیدا کنیم


تهیه کردن لیستی از نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیر لباسشویی نیازمند آن است که در مرحله اول به وب سایت اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی مراجعه کنید. اما برای اینکه بتوانید بالاترین میزان بهره را از هزینه و پولی که خرج میکنید ببرید قبل از انتخاب یک مرکز برای تعمیر لوازم خود این نکات را در نظر داشته باشید:

بیشتر نمایندگی هایی که در حال فعالیت هستند معمولا مجوز رسمی ندارند و فقط با استفاده از نام نمایندگی مشغول به کار هستند. پس برای اینکه بعد از تعمیر لوازم خود بتوانید پیگیر نتیجه باشید و با نمایندگی به مشکلی برخورد نکنید بهتر است قبل از شروع کار از آنها بخواهید که مجوز رسمی فعالیتشان را به شما نشان دهند.

همچنین نمایندگی ها موظف هستند که به آیین نامه ها و قوانین اتحادیه عمل کنند پس حتما این قوانین را بخوانید و به خاطر داشته باشید.

قیمت و هزینه تعمیر لوازم خانگی باید طبق مصوبه اتحادیه باشد و اگر برای تعمیر لباسشویی به شما قیمت های خارج از عرف و نامتعادل دادند حتما از طریق اتحادیه پیگیری کنید.

اگر قطعه ای از لباسشویی شما نیاز به تعویض داشت و نمایندگی آن را برایتان عوض کرد موظف است به شما گارانتی تعویض قطعه بدهد تا اگر در مدت زمان مشخص شده در برگه گارانتی آن قطعه مجدد خراب شد به رایگان برایتان تعویض نماید.

اگر در مورد هریک از مواردی که برایتان گفته شد سوالی داشتید می توانید از طریق شماره تماس 1743 با ما در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیر لباسشویی aeg

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا


لباسشویی سامسونگ درب از بالا
لباسشویی های سامسونگ به دلیل طراحی مناسب و بدنه محکمی که دارند همیشه در اولیت انتخاب مشتریان قرار دارند. یکی دیگر از محصولات سامسونگ لباسشویی درب از بالا می باشد که همان طور که در تصویر میبینید درب آن از بالا باز می شود. از این لباسشویی برای شستن انواع پتوها و ملافه ها هم می توان استفاده کرد. این لباسشویی با طراحی ارگونومیکی که دارد هم فضای کمی را اشغال می کند و هم ظاهر قشنگی دارد. با این لباسشویی می توانید لباس های بزرگ و سنگین را شسته شده و خشک شده (سیستم خشک کن توربو) تحویل بگیرید.

داخل لباسشویی سامسونگ درب از بالا دوش هایی تعبیه شده که با فشار قوی مواد شوینده را شسته (قابلیت حل شدن سریع مواد شوینده) و در مصرف آب هم صرفه جویی می کند. همچنین این لباسشویی صفحه نمایش دیجیتالی دارد که اطلاعاتی مثل درجه و مدت زمان شستشو را برای شما نشان می دهد. پایه های این لباسشویی باعث جلوگیری از لرزش و ارتعاش آن در حین کار می شود. این پایه ها چون از زمین هم فاصله دارند باعث می شود که گرد وخاک و ذرات غبار وارد موتور لباسشویی نشود در نتیجه عمر مفید موتور لباسشویی بیشتر می شود.

لباسشویی های samsung انواع محتلفی دارند. مدل های صنعتی، خانگی، درب از بالا و ... . اگر شما از مدل درب از بالا استفاده می کنید، ما متخصص تعمیر لباسشویی درب از بالا را در اختیارتان میزاریم تا تعمیرات در کمترین زمان و پایین ترین هزینه برای شما عزیزان انجام شود.

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
یکی از مشکلات رایجی که برای این مدل لوازم برقی به وجود می آید، خرابی برد آن ها می باشد. برد یکی از اصلی ترین قطعات موجود در ماشین های لباسشویی محسوب می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حتما برای تعمیر برد لباسشویی سامسونگ با تعمیرگاه رسمی و مرکزی تماس بگیرید تا با مشکلات بسیار پیچیده ای بر اثر تجربه و تخصص تعمیرکاران متفرقه موجه نشوید

مقالات مرتبط
برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرات لباسشویی و مشکلات مرتبط با آن در ادامه مقالاتی را قرار داده ایم که مطالعه آن می تواند در عیب یابی و یا پیدا کردن علت خرابی دستگاه به شما کمک نماید. توجه نمایید که این مقالات فقط برای بالا بردن اطلاعات شما در این زمینه می باشد و در صورتی که هیچ دانش فنی در این زمینه ندارید بهتر است کار تعمیر و عیب یابی را به متخصص و کارشناسان ما بسپارید.

ریست لباسشویی
نحوه ی ریست کردن لباسشویی سامسونگ
تعویض و تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
تعمیر و تعویض برد لباسشویی سامسونگ
روشن نشدن لباسشویی
روشن نشدن لباسشویی سامسونگ
چرا باید سرویس و تعمیر لباسشویی خود را به تعمیرگاه مرکزی بسپارید؟
کسب رضایت از خدمات با کیفیت
تعمیر لوازم با سرعت بالا و با دقت
عیب یابی و رفع مشکل در اسرع وقت
خدمات گسترده و وسیع در تهران
استفاده از قطعات یدکی اصل
دارای تعمیرکاران کارآزموده و خبره
ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته
دارا بودن شعب متعدد در تهران
داشتن تجربه و سابقه طولانی مدت
ویژگی های تعمیر لباسشویی سامسونگ در نمایندگی
آماده ی خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته
آموزش دیده ی نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ
عیب یابی سریع
تعمیر لباسشویی سامسونگ با دقت
تعویض قطعات با قطعات اصل
ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی از نمایندگی مجاز لباسشویی سامسونگ
خوش اخلاق و منظم
ارائه بهترین سرویس لباسشویی سامسونگ
تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ
خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلایل زیر باشد :
عدم تخلیه آب خروجی
تمیز نشدن لباس ها
روشن نشدن ماشین لباسشویی
ایجاد سر و صدای زیاد
برق داشتن ماشین لباسشویی
ارور صفحه نمایش ماشین لباسشویی
بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
نشتی آب لباسشویی
کلیدهای ماشین کار نمی کند
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
در هنگام آسیب دیدن یا دچار مشکل شدن ماشین لباسشویی خود، می توانید با ما تماس بگیرید. بعد از تماس شما، متخصصین ما در جهت برطرف کردن و رفع ایراد دستگاه، از شما سوالاتی را می پرسند و سعی در برطرف کردن آن بر می آیند و اگر مشکل به راحتی حل نشد، یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام می شود. هزینه ها بعد از عیب یابی دستگاه و طبق تعرفه به شما اعلام می شود و در انتهای کار، ضمانت نامه کتبی که بیانگر ۱۲ ماه گارانتی است، به شما ارائه می شود. دقت داشته باشید باتوجه به نوسانات ارز، قیمت قطعات یک سری از لوازم آشپزخانه در هنگام تعمیر مانند تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و .... متغیر می باشد..

مشکلات متداول
نشت آب از ماشین لباسشویی
ممکن است نشت آب، حاصل از پاره شدن یکی از لوله های لاستیکی باشد که در این صورت باید تعویض گردد؛ هم چنین ممکن است بر اثر ترکیدگی قاب مخصوص جاپودری، واتر پمپ و ... باشد یا به علت تراز نبودن ماشین لباسشویی، سبب ریزش آب شود. در هر صورت بهتر است با تعمیرگاه مرکزی تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
ماشین لباسشویی روشن نمی شود
در این صورت ابتدا از رسیدن برق به ماشین لباسشویی مطمئن شوید، سیم رابط و پریز را چک کنید و مطمئن شوید که به صفحه نمایشگر برق میرسد؛ در مرحله ی بعد، چک کنید فیوز نسوخته باشد در صورتی که فیوز سوخته باشد باید آن را تعویض کنید .اگر مشکل برطرف نشد باید با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
ارورها و خطاهای ماشین لباسشویی
در ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است با ارورهای متفاوتی روبه رو شوید که هر کدام معنای خود را دارد به طور مثال کد خطای fl، دستگاه نتوانسته درب را قفل کند کد خطا LO یعنی درب باز نمی شود. کد خطا 5E یا SE، ماشین لباسشویی نمی تواند آب را تخلیه کند و بسیاری ارورهای دیگر که شناسایی و رفع آن ها نیازمند افراد متخصص و تعمیرکار حرفه ای و مجرب است. برای رفع این خطاها با نمایندگی مجاز لباسشویی سامسونگ تماس حاصل نمایید.
دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد
عوامل زیادی ممکن است موجب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شود. یکی از آن ها قفل در است که تا زمانی که در باز است از چرخش دستگاه ممانعت می کند. مورد دیگری که باید بررسی شود پخش کردن متوازن لباس در دیگ ماشین لباسشویی است؛ و اگر با بررسی این موارد مشکل حل نشد، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
خدمات دیگر
ساید بای ساید سامسونگ
تعمیر ساید سامسونگ
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
مایکروفر سامسونگ
تعمیر مایکروفر سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ
مناطق تحت پوشش تعمیرگاه مرکزی
تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ شمال تهران:

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

1743
تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ غرب تهران:

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

1743
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران:

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجیدیه، سهروردی

1743
تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شمال شرق تهران:

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

1743
نمایندگی رسمی لباسشویی سامسونگ مرکز تهران:

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

1743
تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران:

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

1743
سوالات متداول
ساعت کاری تعمیرکار لباسشویی سامسونگ از چه زمانی است؟

تمامی تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشند

با چه شماره ای می توان با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس گرفت؟

برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید با شماره مرکزی1743 تماس بگیرید.

آیا نمایندگی تعمیرات مجاز لباسشویی سامسونگ، دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران است؟

بله، نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران دارای نمایندگی های مختلفی است که می توان با مراجعه یا تماس با آن ها مشکلات را حل نمایید.

عمده ترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ، چه می تواند باشد؟

از مهمترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به تخلیه نکردن اب ، تمیز نکردن لباس ها، روشن نشدن ماشین لباسشویی، داشتن سروصدای زیاد ماشین و غیره اشاره کرد.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
شماره مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران
Summary
فیلم تعمیر لباسشویی سامسونگTitleفیلم تعمیر لباسشویی سامسونگ
Description
در این ویدیو شما نحوه تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ را مشاهده مینمایید. اگر با دیدن این ویدیو یا خواندن توضیحات لازم خودتان قادر به تعمیرات لباسشویی نبودید حتما با نمایندگی تعمیر سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران متخصص و حرفه ای به محل شما اعزام شوند

58 دیدگاه ها
مظاهری گفت:
ژوئن 28, 2020 در 12:16 ب.ظ
سلام
دلیل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
ژوئن 28, 2020 در 12:46 ب.ظ
سلام دوست عزیز
آبکشی نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ می تونه دلایل مختلفی داشته باشه که برای اینکه خودتون آن را رفع کنید، می تونید مقاله مربوطه آبکشی نکردن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید و یا با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

پاسخ
mona گفت:
نوامبر 13, 2020 در 1:01 ق.ظ
سلام ببخشید میخاستم بدونم اگه تعمیرکاری که میفرستید بخاد یه قطعه خراب و با خودش ببره اشکالی نداره؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:39 ب.ظ
سلام دوست عزیز
خیر مشکلی ندارد. گاهی لازم است که برای تعویض قطعه تعمیرکار لباسشویی سامسونگ قطعه خراب را با خود ببرد

پاسخ
سارا گفت:
نوامبر 13, 2020 در 1:16 ق.ظ
سلام چرا از لباسشویی من اب میریزه به بیرون

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:31 ب.ظ
سلام دوست عزیز لاستیک دور درب لبایسشویی باید تعویض شود.

پاسخ
sima گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:51 ب.ظ
سلام و خسته نباشید
هنگام خشک کردن لباسشویی صدای بسیار زیادی دارد لطفا بگید که علتش چی میتونه باشه
ممنون

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:12 ب.ظ
سلام دوست عزیز
صدای لباسشویی هنگام خشک کردن میتونه به علت مواردی مثل خرابی بلبرینگ ها، تسمه و یا … باشد که باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و تعمیر شود.

پاسخ
ali گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:59 ب.ظ
سلام و خسته نباشید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران میخستم بپرسم چرا لباسشویی مرحله دوم آبگیری را به خوبی انجام نمیده ؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 3:11 ب.ظ
سلام دوست عزیز
تایمر لباسشویی باید بررسی شود.

پاسخ
مینا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:14 ب.ظ
سلام وقت بخیر روی لباسشویی سامسونگ دکمه ریست وجود داره؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:20 ق.ظ
سلام دوست عزیز
لباسشویی‌های جدید دکمه ریست دارند و با فشار دادن آن موتور ماشین لباسشویی ریست شده ولی لباسشویی‌هایی که دارای این دکمه نیستند اگر از برق کنده شوند ریست می شوند

پاسخ
shahin گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:16 ب.ظ
salam aya sorate ziad charkheshe lebasshuyi be lebas ha asib mizane?

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:24 ق.ظ
سلام دوست عزیز
بله گاهی اوقات ممکن است شستشوی ماشین لباسشویی با دور تند بافت و الیاف پارچه را از بین ببرد.

پاسخ
صمدپور گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:17 ب.ظ
سلام برای تعمیر لباسشویی لوله کش هم میتونه انجام بده؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:27 ق.ظ
سلام دوست عزیز
خیر لطفا برای تعمیر و حل مشکل لباسشویی با متخصصان و تعمیرکار نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

پاسخ
سح گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:21 ب.ظ
سلام من لباسشویی ساسموسنگ گرفتم ولی خیلی تکون میخوره و تا وسط اشپزخونه میاد میخام بدونم علتش چیه

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:39 ق.ظ
سلام دوست عزیز
تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی حین کار دلایل زیادی دارد مثل تراز نبودن پایه ها و یا عدم تعادل بارهای داخل ماشین

پاسخ
زهره گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:22 ب.ظ
سلام خسته نباشید چرا لباسشویی تمام اب را خارج نمی کند؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:44 ق.ظ
سلام دوست عزیز
عدم تخلیه آب ممکن است به این دلیل باشد که شاید اشیاء یا چیزی در پمپ گیر کرده باشد و ورودی پمپ را مسدود کرده و یا اینکه میکروسوئیچ دچار مشکل شده و یا پاره شدن تسمه موجب بروز این ایراد شده و نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارد.

پاسخ
ali گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:23 ب.ظ
لباسشویی من لباس هارو خوب خشک نمیکنه علتش چیه

پاسخ
saba گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:57 ب.ظ
سلام و وقت بخیر چرا لباسشویی سامسونگ من دور تند نمیره ؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:48 ق.ظ
سلام دوست عزیز
در صورت بروز این مشکل قسمت هیتر لباسشویی را چک کنید و سپس برای تعمیر اقدام کنید.

پاسخ
milad گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:01 ب.ظ
سلام خسته نباشید من کتونی انداختم داخل لباسشویی اشکالی نداره ؟؟خراب نمیشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:49 ق.ظ
سلام دوست عزیز
با توجه به نوع و برند لباسشویی خودتان باید برنامه مناسبی برای شستن کتانی در لباسشویی را انتخاب کنید و مشکلی پیش نمیاید.

پاسخ
ثریا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:03 ب.ظ
لباسشویی من بعده تموم شدن کار دربش باز نمیشه نمیدونم چکار کنم وقتی لباسها داخل ماشین مونده

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 10:57 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این مشکل از پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می باشد و برای تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

پاسخ
ahmadi گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:07 ب.ظ
salam lebasshuyi man larzesh a sedaye ziadi dare vaghti dar hale kar hast bayad chikar konm

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 10:59 ب.ظ
سلام دوست عزیز
مشکل لباسشویی شما تراز نبودن آن و یا مشکل از کمک و دیگ لباسشویی می باشد.

پاسخ
رضا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:08 ب.ظ
باسلام و عرض خداقوت خدمت شما در نمایندگی سامسونگ، ماشین لباسشویی ما در هنگام انتخاب عدد مورد نظر شستشو بصورت خودکار اعداد رو تغییر میده، مثلا ما تایم ۴۴ دقیقه واسه شستشو رو انتخاب می کنیم اما چند ثانیه صفحه دیجیتال اعداد دیگه رو نشون میده و سپس روی ۴۴ دقیقه فیکس میشه و ما بعدش دکمه استارت رو میزنیم ممنون میشم ایراد تغییر اعداد صفحه دیجیتال لباسشویی سامسونگ رو بگین

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:02 ب.ظ
سلام دوست عزیز
دلیل تغییر اعداد بر روی صفحه دیجیتال لباسشویی سامسونگ می تواند مرتبط با مشکل برد الکترونیکی باشد و باید تعمیر شود.

پاسخ
mobina گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:12 ب.ظ
با سلام و تشکر از سایت خوب samsung، یک دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ دارم وقتی دکمه on رو میزنم همزمان سه تا چراغ end و واش و استارت روشن میشه و علنا ماشین کار نمیکنه میخواستم بدونم مشکل کار نکردن ماشین لباسشویی کجاست؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:04 ب.ظ
سلام دوست عزیز
باید اول میکرو سوئیچ درب را چک کنید و اگر مشکلی نبود تایمر یا برد الکترونیکی را بررسی کنید.

پاسخ
سجاد گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:16 ب.ظ
با سلام خسته نباشید . من می خواستم فیلتر لباسشویی رو باز کنم ولی وقتی باز شد هر چی کشیدم بیرون نیومد بعد همونطوری بستمش حالا هم آب می ده. ممنون میشم راهنمایی کنید برای رفع مشکل آب دادن از محل فیلتر لباسشویی سامسونگ چه باید کرد؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:06 ب.ظ
سلام دوست عزیز
باز کردن درب فیلتر زمانی است که آب بندی خارج میشود برای برطرف کردن این مشکل درپوش فیلتر را به داخل فشار دهید و محکم بسته شود تا آبریزی نداشته باشد.

پاسخ
mahmood گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:18 ب.ظ
سلام وقت بخیر دور لاستیک اطراف در لباسشویی من قارچ مانند هست فک کنمبخاطره روطبت باشه باید چیکار کنم

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:08 ب.ظ
سلام دوست عزیز
در زیر درب لاستیک سوراخ های ریزی هست که آب عبور میکند احتمالاً آن سوراخ ها بسته شده اند و باید با یک دستمال تمیز شود تا مشکل حل شود.

پاسخ
taher گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:22 ب.ظ
باسلام و تشکر از سایت خوب نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران، دستگیره درب ماشین لباسشویی من شکسته بود تعویض کردم حالا درب بسته نمیشه و ماشین لباسشویی روشن نمیشه
میکروسوییچ رو هم تست کردم سالمه و مشکلی نداره
حتی میکروسوییچ نو هم جایگزین کردم باز هم عمل نمیکنه انگار زبانه با میکروسوییچ درگیر نمیشه.
علت قفل نشدن درب ماشین لباسشویی چی میتونه باشه؟ باتشکر

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:10 ب.ظ
سلام دوست عزیز
ممکن است زبانه یا میکروسوئیچ درگیر نشده باشد . زبانه فابریک بگیرید تا با میکروسوئیچ چفت شود و مشکلی به وجود یاید.

پاسخ
sahar گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:06 ب.ظ
سلام وقت بخیر
لباسشویی سامسونگ من در دور اول شستن لباس ها سرعت و صدای خوبی داره ولی تو دور دوم شستن لباس ها قدرتش و سرعتش خیلی کم و ضعیف هست و گاها گیر هم میکنه . میخاستم منو راهنمایی کنین که این مشکل نچرخیدن دور دوم و برعکس لباس ها دلیلش چی هست و باید چیکار کنم؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:40 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این مشکل یعنی نچرخیدن دور برعکس لباسشویی سامسونگ به کلاژ موتور که قابل تنظیم شدن می باشد مربوط است.

پاسخ
shimaa گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:08 ب.ظ
سلام من هرچی لباس با لباسشویی میشورم جریان الکتریسیته داره حتی وقتایی که فقط مایع نرم کننده هم میریزم باز الکتریسیته داره. باید چیکار کنم؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:42 ب.ظ
سلام دوست عزیز شما باید قطعات الکترونیکی دستگاه را برای برطرف کردن اتصالی بررسی نمایید.

پاسخ
مونا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:11 ب.ظ
لباسشویی من موقع خشک کردن و دور تند پیغام خطا c4 میده . تو گوگل هم زدم دیدم نوشته علتش زیاد لباس گذاشتن و تراز نداشتن لباسهاست ولی من دو تا تیکه لباس هم میزارم این خطارو میده میخام منو راهنمایی کنین که دلیل خطای c4 چی میتونه باشه ؟ممنونم

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:45 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این ارور c4 به معنای استفاده نادرست از ظرفیت لباسشویی و تراز نبودن دستگاه می باشد. لباس کم ربطی به تراز نبودن ندارد و ممکن است با دوتیکه لباس هم دیگ تراز نباشد. پتو یا لباس ضخیمی اگر می اندازید باید بررسی کنید که حتما از بالا یک وجب خالی باشد.

پاسخ
ahmad گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:16 ب.ظ
salam lebasshuyi samsunge man ke taze 2mahe kharidam mogheyi ke dore tond mire az khoshk konesh sedaye kheyli badi miad vali ofte bodan kamelan bisedast
. sedaye ziad lebasshuyi az chiye va bayad chikar konm?taraz hast va payehasham mohkam.
?taamirkare samsung ham omad va nazaresh in bod ke chon digesh bozorge in seda tabiyie. aya in harf doroste va seda tabiyie
man film ham gereftm az seda dadanesh vali nemidonm koja bayad beferstam.

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:51 ب.ظ
سلام دوست عزیز لباسشویی سامسونگی که تازه خریداری شده هنگام خشک کن صدایی ندارد و اگر این مسئله پیش بیاید مربوط به عدم تراز بودن فنر و کمک های دیگ است. اما اگر دستگاه را تازه خریده اید در اولین اقدام این موضوع را چک نمایید و مطمئن باشید که هر چهار پایه محکم هستند.

پاسخ
مبینا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:21 ب.ظ
سام وقت شما بخیر
درب لباسشویی من باز نمیشه . دفعه اول هم بعد 3 ساعت خاموش شد و لباسهارو که خارج کردم خیس کامل بودن و خودم دوباره اب لباسهرو با دست گرفتم . این بار هم بعد 3ساعت درب لباسشویی باز نمیشه . میشه بگین که چرا بعد از شستشو درب لباسشویی نباید باز بشه؟

پاسخ
سینا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:24 ب.ظ
سلام و خسته نباشید . ممنونم از سایت و زحمات تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی تعمیر سامسونگ
من تازگی ها لباسهامو که با لباسشویی میشورم لکه دار میشن و انگار که لکه های سایه روی لباس هاست . اما لباس ها قبلش لکه نداشتند . میخاستم بدونم دلیل بوجود اومدن لکه های سیاه بعد شستن لباس ها با لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:59 ب.ظ
سلام دوست عزیز
برای شستشو بهتر است از برنامه کتان استفاده کنید . برنامه 3ساعته به لباسشویی دادن کار اشتباهی است. اگر لباس هارو خشک نمیکند تخلیه آب و دور خشک کن را چک کنید. دلیل باز نشدن درب هم برنامه اشتباه دادن است. توجه کنید که باز نشدن درب لباسشویی بخاطر وجود ایراد در میکروسوئیچ است و در صورت خراب بودن میکروسوئیچ دستگاه دچار اختلال می شود . ولی با توجه به چیزی که شما گفتین دستگاه شما کار میکند پس مربوط به میکروسوئیچ نمی باشد.

پاسخ
شیوا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:27 ب.ظ
سلام وقت بخیر من لباسشویی سامسونگ مدل Q1490s رو دارم . بعد از اینکه شروع به کار میکنه تایمرش ثابت میشه و درب سوئیچ باز و بسته میشه ولی در قسمت spin هیچ مشکلی نیست و خوب کار میکنه . میشه بگید دلیل خراب شدن درب سوئیچ لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:06 ب.ظ
سلام دوست عزیز
آسیب دیدن میکروسوئیچ به هر دلیلی ، باعث اختلال در کارکرد تایمر و دستگاه خواهد شد. پس سوئیچ درب را چک نمایید.

پاسخ
سلماز گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:31 ب.ظ
سلام و خسته نباشید لباسشویی من به تعمیر نیاز داشت چون صدای زیادی میداد تعمیرکار سامسونگ هم اومد و اشکال رو از مخزن ترک و کمک فنرها تشخیص داد . پوسته مخزن رو جوش داد و کمک فنرها هم تعویض شدند ولی حالا تو دور یک ساعت لباسشویی بعد از نیم ساعت موقع تخلیه آب ارور f23 داره نشون میده که فکر کنم به هیدروستات مرتبط باشه هیدروستات هم عوض شد ولی باز درست نشد میخام شما منو راهنمایی کنید که دلیل تخلیه نکردن لباسشویی از چی هست؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:14 ب.ظ
سلام دوست عزیز
هیدروستات و تنظیم آب به هم مرتبط هستند . مشکل عدم تخلیه لباسشویی سامسونگ به این دلیل است که مسیر خروجی مسدود است. برای برطرف کردن این مشکل فیلتر کف، پمپ تخلیه و شلنگ خروجی را چک کنید تا مطمئن شوید گرفتگی ندارد.

پاسخ
آرش گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:37 ب.ظ
سلام وقت بخیر من برای عیب یابی هیدروستات لباسشوییم این کارهارو انجام دادم : هیدروستات بیرون از لباسشویی وقتی درونش دمیده میشه کلید دو قطع و کلید سه وصل میشه پس میشه گفت هیدروستاتم سالمه ولی به بخاطر اینکه هوا داخل لوله ای که به هیدروستات وصل هست متراکم نمیشه پس رله داخل هیدروستات هم درست کار نمیکنه . البته تراکم هوا هست ولی خیلی کمه . وقتی که شیلنگ به هیدروستات وصل هست عمل تخلیه انجام میشه و این روند چن باری تکرار میشه . اگر شیلنگ رو از هیدروستات جدا کنم عملا هیچ ابی تخلیه نمیشه و فقط داخل دیگ میشه
ایا این کارها درسته برای روند عیب یابی که من انجام دادم؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:41 ب.ظ
سلام دوست عزیز هیدروستات برای تنظیم آب دو فیش دارد که اگر شما هوا شیلنگ را بگیرید باید تنظیم کنید و اگر با تنظیم هم حل نشد باید تعویض نمایید.

پاسخ
سمیه گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:47 ب.ظ
سلام وقت بخیر من تازه دو ماهی میشه که لباسشوییمو خریدم ولی بعد از ابکشی و قتی که میخاد خشک کنه خیلی میلرزه و لرزش شدیدی داره به صورتی که انگار کل ماشین میخاد بپاشه از هم و خیلی زیاد تکون میخوره که قابل کنترل هم نیست . میخام بدونم که ایراد لرزش از کجاست؟ من هنوز کلا سه بار هم نشده ازش استفاده میکنم.

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:49 ب.ظ
سلام دوست عزیز
دلیل لرزش لباسشویی سامسونگ موقع خشک کردن بخاطر تراز نبودن ماشین و کمک ها می باشد . البته باید توجه کنید که اگر پتو سنگین و بیشتر از ظرفیت ماشین داخل ماشین هست احتمال آسیب دیدن فنرهای وصل شده به هم دیگر وجود دارد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

اگر در مورد هریک از مواردی که برایتان گفته شد سوالی داشتید می توانید از طریق شماره تماس 1743 با ما در ارتباط باشید.
ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود
شماره تماس نمایندگی
تعمیرکاران متخصص و ماهر

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران
تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران


درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران به دلیل استفاده بیشتر مردم از این وسیله ضروری در منازلشان افزایش پیدا کرده است. اگر شما ساکن تهران هستید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر مشاوره رایگان، سرویسکار و تعمیرکار متخصص را در کمترین زمان ممکن به محل سکونتتان اعزام کنند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ


قبل از هر چیزی لازم است این را متذکر شویم که گاها پیش می آید بعضی از مشتریان، قبل از مراجعه به تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ، به نمایندگی های غیر مجاز مراجعه کرده اند. هنگامی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران با آن ها صحبت می کنند، اکثرشان یک سری مشکلات مشترک دارند که باعث شده دیگر به تعمیرگاه های غیر رسمی مراجعه نکنند. استفاده از قطعات غیر اصلی، عدم تجربه و عدم تخصص کافی و ... از جمله مشکلات یکسان آن ها می باشد. ما در نمایندگی سامسونگ در تهران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم تا با خیالی آسوده، تعمیرات لباسشویی خود را به ما بسپارید.

مراحل درخواست تعمیرکار لباسشویی سامسونگ
تماس با ما از طریق شماره های سایت
ارائه مشکل موجود در لوازم خانگی به کارشناسان
اعزام تعمیرکار به منزل در هر زمانی که شما بخواهید
تعمیر و تسویه حساب در صورت رضایت کامل شما
تعمیر لباسشویی سامسونگ


تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شرق، غرب، شمال جنوب تهران
ما به عنوان تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران، به تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه خدمات می کنیم و پس از تماس شما با ما، تعمیرکار در کمتر از 2 ساعته به محل سکونت شما مراجعه می کند. در نظر داشته باشید دیگر الزم نیست برا تعمیرات، به نمایندگی مراجعه کنید و تکنیسین ها ما برا رفاه بیشتر شما، بخه منزلتان مراجعه می کنند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران


یکی از مشکلاتی که در شهر های بزرگ وجود دارد، شلوغی خیابان ها، نمایندگی ها و مشغله مردم می باشد. اگر لباسشویی شما دچار خرابی و مشکل شود، شما باید آن را در یک ماشین باری قرار دهید و به تعمیرگاه ببرید. پس از آن چند روز منتظر بمانید تا تعمیرات انجام شود و دوباره با یک ماشین باری دیگر، لباسشویی را منزل برگردانید. منمایندگی لباسشویی سامسونگ این مشکل را برایتان حل کرده است. دیگر نیازی به این همه زحمت و مشکل نیست. ما با ایجاد تعمیرات لباسشویی در محل این مشکل را برایتان حل نموده ایم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران

سرویس لباسشویی سامسونگ
یکی از مشکلات شایعی که امکان دارد برای هر خانه‌ رخ دهد را می‌توان خرابی لوازم دانست. این موضوع زمانی مهمتر می‌شود که خرابی برای یکی از لوازم آشپزخانه پیش بیاید. در چنین شرایطی شما باید در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید تا مشکل هر چه سریعتر برطرف شود. در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت مواجه با چنین شرایطی بدانید که چه اموری را باید انجام دهید.

چگونه متوجه شویم لباسشویی نیاز به تعمیر دارد؟


در برخی از مواقع، لوازم به ویژه لوازم برقی دچار مشکلاتی می‌شوند که شما باید بدانید این مشکلات شامل چه مواردی است تا در صورت مشاهده هر یک، در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه برخی از شایع ترین مشکلاتی که امکان دارد برای لباسشویی سامسونگ پیش بیاید را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا از مشکلات آن مطلع شوید. توجه داشته باشید شما باید به محض مشاهده هر یک از مشکلاتی که در ادامه ذکر می‌شود با نمایندگی سامسونگ که در سمت شمال تهران واقع شده است تماس بگیرید تا متخصصین تعمیر لباسشویی به محل شما فرستاده شوند.

نشتی شلنگ: اگر بر روی کف زمین آب مشاهده کردید احتمالاً شلنگ نشتی دارد. لازم است که همه اتصالات چک شود و اگر نشتی از پکپ بود حتما با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

جریان آب قطع نمیشود: این به معنای آن است که باید شیر ورودی آب و یا سوئیچ فشار تعویض شود اما چون بسیار گران است خرید یک لباسشویی جدید به صرفه تر است. در هر صورت بهتر است که تعمیرکار نظر دهد.

بوی بد لباس: که ممکن است نشان دهنده ایجاد کپک در درزهای درب لباسشویی باشد. باید درزگیرها با شوینده شسته شود و داخل لباسشویی هم با آب داغ شسته شود.

عدم تخلیه آب: شلنگ تخلیه را چک کنید تا مطمئن شوید که مسدود نیست. در صورت وجود گرفتگی در شلنگ تخلیه هم خودتان می توانید با میله یا سیخ گرفتگی را برطرف کنید و هم اینکه می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید.

هر یک از این موارد نشان‌دهنده‌ی وجود مشکل در لباسشویی است و اگر لباسشویی شما دچار چنین مواردی است، باید در جهت تعمیر آن اقدام کنید. توجه داشته باشید تعمیر لباسشویی سامسونگ، یک کار تخصصی به حساب می‌آید و شما باید برای تعمیر آن از نمایندگی‌های شمال تهران که نزدیک به محل سکونت شما هستند، تماس بگیرید. توصیه می‌شود تعمیر را به فرد دیگری نسپارید، چرا که امکان دارد مشکلات بزرگتری نیز برای لباسشویی شما پیش بیاید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران


نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران در زمینه تعمیر انواع مدل های لباسشویی فعالیت دارد و جهت رفاه حال ساکنین جنوب تهران تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران هم آماده خدمات رسانی می باشد. اگر شما برای تعمیر لباسشویی در جنوب تهران نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد . فقط کافیست با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. مجموعه نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ جنوب تهران افراد زبده و متخصصی را در جهت رفع دغدغه های مردم جنوب تهران، به محل اعزام می نماید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ جنوب تهران، سال‌هاست که به صورت تخصصی کارهای مربوط به تعمیرات لباسشویی را با موفقیت انجام می دهد. چنانچه مهلت استفاده از گارانتی دستگاه شما تمام شده باشد متخصصان ما هزینه کمتری نسبت به سایر نمایندگی ها از شما دریافت خواهند کرد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
راه آهن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ مولوی
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شوش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
میدان قزوین
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
منیریه نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
حسن آباد
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بعثت نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
افسریه


تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران


آیا شما ساکن غرب تهران هستید و برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود دغدغه حمل و جابجایی آن را دارید؟ نگران نباشید چراکه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران در مناطق غرب هم شعبه دارد و از برترین تعمیرکاران برای تعمیر وسایل خانگی شما استفاده می نماید. اگر برگه گارانتی شما تمام شده است با ما تماس بگیرید تمامی خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را با شش ماه ضمانت و در کمترین زمان ممکن و همچین با حداقل هزینه برای شما انجام خواهیم داد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران


کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز آماده راهنمایی و خدمات رسانی به شما هستند فقط کافیست که تماس بگیرید. حتی در بیشتر موارد با راهنمایی از طریق تماس تلفنی مشکل مشتریان حل شده و دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در محل نمی باشد. هدف نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در غرب تهران این است که مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حل شود. پس برای حل مشکل خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ ابتدا تعمیر قطعات لباسشویی را در اولویت قرار می دهد نه تعویض آنها. علاوه بر این اگر قرار به تعویض قطعات باشد آن را به اصولی ترین شکل ممکن تعویض می کند حتی آنهایی که در بازار هم پیدا نمی شوند با قطعات اورجینال و اصل تعویض خواهند شد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
آیت الله کاشانی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ باغ فیض
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ بلوار فردوس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
آریا شهر
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
جنت آباد نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
پونک
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ صادقیه نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
اکباتان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شهرک آپادانا نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
شهرزیبا
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شهرک آزادی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
مرزداران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شهرآرا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
پاتریس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ جلال آل احمد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
سردار جنگل
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شهرک راه آهن نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
میدان المپیک
هم اکنون درخواست خود را ثبت کنید


تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران

نصب لباسشویی سامسونگ
با توجه به جایگاه و اعتبار ویژه ای که لوازم خانگی سامسونگ در بین خانواده های ایرانی دارد به طوری که هر ایرانی در منزل خود حداقل از یکی از لوازم این برند استفاده می نماید نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران اقدام به خدمت رسانی در مناطق شرق هم نموده است.

تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران


بی شک تعمیر سریع و اساسی وسایل خانگی از مهمترین خواسته های مشتریان می باشد که نمایندگی سامسونگ با توجه به این موضوع برای راحتی مشتریان و خدمات رسانی سریعتر در شرق تهران هم تعمیرکاران مجرب و حاذقی دارد که فقط کافیست شما مشکل خود را با یک تماس تلفنی بیان کنید.

همچنین لباسشویی جزء وسایل سنگین و ضروری خانه می باشد که اگر به مشکلی بربخورد حمل آن به منظور رسیدن به نمایندگی اصلی امری سخت و هزینه بر می باشد. به همین خاطر اگر شما ساکن شرق تهران هستید و لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل شده است ما در نزدیکی شما نمایندگی داریم و در اسرع وقت تعمیرکار سامسونگ در محل شما حاضر می شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
تهران پارس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ پیروزی
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ رسالت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
نارمک
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
امام حسین نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ
دماوند
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیروهوایی نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
سید خندان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ نظام آباد نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
مجیدیه


فیلم تعمیر لباسشویی سامسونگ


در این ویدیو شما نحوه تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ را مشاهده مینمایید. اگر با دیدن این ویدیو یا خواندن توضیحات لازم خودتان قادر به تعمیرات لباسشویی نبودید حتما با نمایندگی تعمیر سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران متخصص و حرفه ای به محل شما اعزام شوند. باید توجه داشته باشید که اگر سر رشته ای در تعمیرات نداشته باشید وخودتان دست به کار شوید ممکن است یک مشکل و یا نقص فنی جزئی به مشکلی بزرگتر تبدیل شود و برای تعمیر لازم به زمان و هزینه ی زیادتری باشد.
تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیرکار لباسشویی سامسونگ
تعمیرکاران و تکنسین های فنی این نمایندگی تقریبا هر سال اطلاعات خود را در رابطه با تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ به روز می کنند و در کلاسهای آموزشی که از سوی خود تعمیرگاه مرکزی لباسشویی سامسونگ برگزار می شود شرکت می کنند. هر تعمیرکار لباسشویی سامسونگ بعد از اتمام کار، ضمانت نامه ای مبنی بر اصل بودن قطعات و ... به شما ارائه می کند که در صورت بروز مجدد مشکل، بتوانید از آن استفاده نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ، به صورت شبانه روزی در کمتر از 2 ساعت انجام می گیرد. نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، جهت کسب رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین خدمات را ارائه می دهد. این نمایندگی یک نمایندگی متخصص و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ است. تعمیر ماشین لباسشویی شما هر برند و نوعی که باشد زیر نظر متخصصان و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ انجام می شود. پس تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ


شرکت سامسونگ سال هاست که پس از فروش ماشین لباسشویی، خدمات پس از فروش هم ارائه می کند ما به عنوان نمایندگی سامسونگ، خدمات پس از فروش را پوشش می دهیم. پس با ارائه کارت گارانتی خود از خدمات پس از فروش در سراسر تهران بهره مند شوید، اگر هم تاریخ گارانتی گذشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست، ما تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی samsung، شما را به بهترین نحو انجام خواهیم کرد.


سرویس لباسشویی سامسونگ


امروزه افراد بسیاری از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می‌کنند، این برند آن‌قدری شناخته شده است که برای تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ در تهران و حتی شهرستان‌ها به مشکلی برنخوریم، با یک جستجو در گوگل به راحتی می‌توانیم سرویس‌کار ماهری پیدا کنیم و درخواست خود را ثبت نماییم.

نیاز به تعمیرکار


نقص در عملکرد ماشین لباسشویی به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل ممکن است خود مصرف‌کننده باشد. آشنایی نداشتن با برنامه ی شستشو، عدم آگاهی از دکمه‌های روی ماشین لباسشویی، شستن لباس همراه با وسایل اضافی مانند سکه‌های پول و لوازمی که ممکن است لباسشویی را با مشکل روبه رو کند.
تایمر ماشین لباسشویی یکی از دیگر از عواملی است که امکان نقص در آن وجود دارد که باید سریعا تعمیر شود در غیر این صورت لباسشویی با مشکل مواجه می‌شود.
گاهی بعد از شستشو، آب داخل ماشین لباسشویی باقی می‌ماند و عمل تخلیه صورت نمی‌گیرد؛ در چنین شرایطی می‌توانید ورودی شلنگ آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی مانع خروج آب نشده باشد. اگر بررسی کردید و مانعی وجود نداشت، با تعمیرکاران این برند تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.
گاهی ماشین لباسشویی در حین شستشو و کار خاموش می‌شود و دیگر امکان روشن کردن آن مهیا نیست. این امر به دلایل متعددی مربوط است که بهتر است در این زمینه تکنسین ماهری به ما کمک کند؛ زیرا با نداشتن آگاهی در امر تعمیر لباسشویی نه تنها نمی‌توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم بلکه امکان دارد به قطعات دیگر ماشین لباسشویی نیز آسیب وارد کنیم.
بسته یا باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی دیگر از مواردی است که باید از متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی کمک بگیریم. گاهی مشکل آنقدر کوچک است که خودمان می‌توانیم به راحتی درستش کنیم اما گاهی اوقات شرایط این‌چنین نیست و دست کاری دستگاه می‌تواند منجر به آسیب‌های بیشتر شود.
سرویس‌های دوره‌ای
برای سالم ماندن و طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ، توصیه می‌شود با توجه به کارکرد لباسشویی و استفاده از آن، زمانی را مشخص کنید تا سرویس لباسشویی سامسونگ انجام شود. در این صورت دیگر نگرانی از بابت نقص لباسشویی نخواهید داشت و می‌توانید با خیال آسوده از این وسیله پرکاربرد استفاده کنید.

اگر به صورت ۶ ماه یکبار یا حداکثر سالیانه به سرویس لباسشویی سامسونگ خود بپردازید، دیگر نگران خرابی های پرهزینه و جبران ناپذیر لباسشویی خود نخواهید بود. تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در سریعترین زمان، سرویس لباسشویی شما را انجام خواهد داد و هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است در آینده برای ماشین لباسشویی سامسونگ شما به وجود بیاید را بر طرف خواهد کرد.

چگونه بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی را پیدا کنیم


تهیه کردن لیستی از نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیر لباسشویی نیازمند آن است که در مرحله اول به وب سایت اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی مراجعه کنید. اما برای اینکه بتوانید بالاترین میزان بهره را از هزینه و پولی که خرج میکنید ببرید قبل از انتخاب یک مرکز برای تعمیر لوازم خود این نکات را در نظر داشته باشید:

بیشتر نمایندگی هایی که در حال فعالیت هستند معمولا مجوز رسمی ندارند و فقط با استفاده از نام نمایندگی مشغول به کار هستند. پس برای اینکه بعد از تعمیر لوازم خود بتوانید پیگیر نتیجه باشید و با نمایندگی به مشکلی برخورد نکنید بهتر است قبل از شروع کار از آنها بخواهید که مجوز رسمی فعالیتشان را به شما نشان دهند.

همچنین نمایندگی ها موظف هستند که به آیین نامه ها و قوانین اتحادیه عمل کنند پس حتما این قوانین را بخوانید و به خاطر داشته باشید.

قیمت و هزینه تعمیر لوازم خانگی باید طبق مصوبه اتحادیه باشد و اگر برای تعمیر لباسشویی به شما قیمت های خارج از عرف و نامتعادل دادند حتما از طریق اتحادیه پیگیری کنید.

اگر قطعه ای از لباسشویی شما نیاز به تعویض داشت و نمایندگی آن را برایتان عوض کرد موظف است به شما گارانتی تعویض قطعه بدهد تا اگر در مدت زمان مشخص شده در برگه گارانتی آن قطعه مجدد خراب شد به رایگان برایتان تعویض نماید.

اگر در مورد هریک از مواردی که برایتان گفته شد سوالی داشتید می توانید از طریق شماره تماس 1743 با ما در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیر لباسشویی aeg

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا


لباسشویی سامسونگ درب از بالا
لباسشویی های سامسونگ به دلیل طراحی مناسب و بدنه محکمی که دارند همیشه در اولیت انتخاب مشتریان قرار دارند. یکی دیگر از محصولات سامسونگ لباسشویی درب از بالا می باشد که همان طور که در تصویر میبینید درب آن از بالا باز می شود. از این لباسشویی برای شستن انواع پتوها و ملافه ها هم می توان استفاده کرد. این لباسشویی با طراحی ارگونومیکی که دارد هم فضای کمی را اشغال می کند و هم ظاهر قشنگی دارد. با این لباسشویی می توانید لباس های بزرگ و سنگین را شسته شده و خشک شده (سیستم خشک کن توربو) تحویل بگیرید.

داخل لباسشویی سامسونگ درب از بالا دوش هایی تعبیه شده که با فشار قوی مواد شوینده را شسته (قابلیت حل شدن سریع مواد شوینده) و در مصرف آب هم صرفه جویی می کند. همچنین این لباسشویی صفحه نمایش دیجیتالی دارد که اطلاعاتی مثل درجه و مدت زمان شستشو را برای شما نشان می دهد. پایه های این لباسشویی باعث جلوگیری از لرزش و ارتعاش آن در حین کار می شود. این پایه ها چون از زمین هم فاصله دارند باعث می شود که گرد وخاک و ذرات غبار وارد موتور لباسشویی نشود در نتیجه عمر مفید موتور لباسشویی بیشتر می شود.

لباسشویی های samsung انواع محتلفی دارند. مدل های صنعتی، خانگی، درب از بالا و ... . اگر شما از مدل درب از بالا استفاده می کنید، ما متخصص تعمیر لباسشویی درب از بالا را در اختیارتان میزاریم تا تعمیرات در کمترین زمان و پایین ترین هزینه برای شما عزیزان انجام شود.

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
یکی از مشکلات رایجی که برای این مدل لوازم برقی به وجود می آید، خرابی برد آن ها می باشد. برد یکی از اصلی ترین قطعات موجود در ماشین های لباسشویی محسوب می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حتما برای تعمیر برد لباسشویی سامسونگ با تعمیرگاه رسمی و مرکزی تماس بگیرید تا با مشکلات بسیار پیچیده ای بر اثر تجربه و تخصص تعمیرکاران متفرقه موجه نشوید

مقالات مرتبط
برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرات لباسشویی و مشکلات مرتبط با آن در ادامه مقالاتی را قرار داده ایم که مطالعه آن می تواند در عیب یابی و یا پیدا کردن علت خرابی دستگاه به شما کمک نماید. توجه نمایید که این مقالات فقط برای بالا بردن اطلاعات شما در این زمینه می باشد و در صورتی که هیچ دانش فنی در این زمینه ندارید بهتر است کار تعمیر و عیب یابی را به متخصص و کارشناسان ما بسپارید.

ریست لباسشویی
نحوه ی ریست کردن لباسشویی سامسونگ
تعویض و تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
تعمیر و تعویض برد لباسشویی سامسونگ
روشن نشدن لباسشویی
روشن نشدن لباسشویی سامسونگ
چرا باید سرویس و تعمیر لباسشویی خود را به تعمیرگاه مرکزی بسپارید؟
کسب رضایت از خدمات با کیفیت
تعمیر لوازم با سرعت بالا و با دقت
عیب یابی و رفع مشکل در اسرع وقت
خدمات گسترده و وسیع در تهران
استفاده از قطعات یدکی اصل
دارای تعمیرکاران کارآزموده و خبره
ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته
دارا بودن شعب متعدد در تهران
داشتن تجربه و سابقه طولانی مدت
ویژگی های تعمیر لباسشویی سامسونگ در نمایندگی
آماده ی خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته
آموزش دیده ی نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ
عیب یابی سریع
تعمیر لباسشویی سامسونگ با دقت
تعویض قطعات با قطعات اصل
ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی از نمایندگی مجاز لباسشویی سامسونگ
خوش اخلاق و منظم
ارائه بهترین سرویس لباسشویی سامسونگ
تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ
خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلایل زیر باشد :
عدم تخلیه آب خروجی
تمیز نشدن لباس ها
روشن نشدن ماشین لباسشویی
ایجاد سر و صدای زیاد
برق داشتن ماشین لباسشویی
ارور صفحه نمایش ماشین لباسشویی
بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
نشتی آب لباسشویی
کلیدهای ماشین کار نمی کند
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
در هنگام آسیب دیدن یا دچار مشکل شدن ماشین لباسشویی خود، می توانید با ما تماس بگیرید. بعد از تماس شما، متخصصین ما در جهت برطرف کردن و رفع ایراد دستگاه، از شما سوالاتی را می پرسند و سعی در برطرف کردن آن بر می آیند و اگر مشکل به راحتی حل نشد، یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام می شود. هزینه ها بعد از عیب یابی دستگاه و طبق تعرفه به شما اعلام می شود و در انتهای کار، ضمانت نامه کتبی که بیانگر ۱۲ ماه گارانتی است، به شما ارائه می شود. دقت داشته باشید باتوجه به نوسانات ارز، قیمت قطعات یک سری از لوازم آشپزخانه در هنگام تعمیر مانند تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و .... متغیر می باشد..

مشکلات متداول
نشت آب از ماشین لباسشویی
ممکن است نشت آب، حاصل از پاره شدن یکی از لوله های لاستیکی باشد که در این صورت باید تعویض گردد؛ هم چنین ممکن است بر اثر ترکیدگی قاب مخصوص جاپودری، واتر پمپ و ... باشد یا به علت تراز نبودن ماشین لباسشویی، سبب ریزش آب شود. در هر صورت بهتر است با تعمیرگاه مرکزی تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
ماشین لباسشویی روشن نمی شود
در این صورت ابتدا از رسیدن برق به ماشین لباسشویی مطمئن شوید، سیم رابط و پریز را چک کنید و مطمئن شوید که به صفحه نمایشگر برق میرسد؛ در مرحله ی بعد، چک کنید فیوز نسوخته باشد در صورتی که فیوز سوخته باشد باید آن را تعویض کنید .اگر مشکل برطرف نشد باید با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
ارورها و خطاهای ماشین لباسشویی
در ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است با ارورهای متفاوتی روبه رو شوید که هر کدام معنای خود را دارد به طور مثال کد خطای fl، دستگاه نتوانسته درب را قفل کند کد خطا LO یعنی درب باز نمی شود. کد خطا 5E یا SE، ماشین لباسشویی نمی تواند آب را تخلیه کند و بسیاری ارورهای دیگر که شناسایی و رفع آن ها نیازمند افراد متخصص و تعمیرکار حرفه ای و مجرب است. برای رفع این خطاها با نمایندگی مجاز لباسشویی سامسونگ تماس حاصل نمایید.
دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد
عوامل زیادی ممکن است موجب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شود. یکی از آن ها قفل در است که تا زمانی که در باز است از چرخش دستگاه ممانعت می کند. مورد دیگری که باید بررسی شود پخش کردن متوازن لباس در دیگ ماشین لباسشویی است؛ و اگر با بررسی این موارد مشکل حل نشد، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
خدمات دیگر
ساید بای ساید سامسونگ
تعمیر ساید سامسونگ
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
مایکروفر سامسونگ
تعمیر مایکروفر سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ
مناطق تحت پوشش تعمیرگاه مرکزی
تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ شمال تهران:

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

1743
تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ غرب تهران:

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

1743
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران:

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجیدیه، سهروردی

1743
تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شمال شرق تهران:

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

1743
نمایندگی رسمی لباسشویی سامسونگ مرکز تهران:

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

1743
تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران:

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

1743
سوالات متداول
ساعت کاری تعمیرکار لباسشویی سامسونگ از چه زمانی است؟

تمامی تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشند

با چه شماره ای می توان با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس گرفت؟

برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید با شماره مرکزی1743 تماس بگیرید.

آیا نمایندگی تعمیرات مجاز لباسشویی سامسونگ، دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران است؟

بله، نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران دارای نمایندگی های مختلفی است که می توان با مراجعه یا تماس با آن ها مشکلات را حل نمایید.

عمده ترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ، چه می تواند باشد؟

از مهمترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به تخلیه نکردن اب ، تمیز نکردن لباس ها، روشن نشدن ماشین لباسشویی، داشتن سروصدای زیاد ماشین و غیره اشاره کرد.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
شماره مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران
Summary
فیلم تعمیر لباسشویی سامسونگTitleفیلم تعمیر لباسشویی سامسونگ
Description
در این ویدیو شما نحوه تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ را مشاهده مینمایید. اگر با دیدن این ویدیو یا خواندن توضیحات لازم خودتان قادر به تعمیرات لباسشویی نبودید حتما با نمایندگی تعمیر سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران متخصص و حرفه ای به محل شما اعزام شوند

58 دیدگاه ها
مظاهری گفت:
ژوئن 28, 2020 در 12:16 ب.ظ
سلام
دلیل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
ژوئن 28, 2020 در 12:46 ب.ظ
سلام دوست عزیز
آبکشی نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ می تونه دلایل مختلفی داشته باشه که برای اینکه خودتون آن را رفع کنید، می تونید مقاله مربوطه آبکشی نکردن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید و یا با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

پاسخ
mona گفت:
نوامبر 13, 2020 در 1:01 ق.ظ
سلام ببخشید میخاستم بدونم اگه تعمیرکاری که میفرستید بخاد یه قطعه خراب و با خودش ببره اشکالی نداره؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:39 ب.ظ
سلام دوست عزیز
خیر مشکلی ندارد. گاهی لازم است که برای تعویض قطعه تعمیرکار لباسشویی سامسونگ قطعه خراب را با خود ببرد

پاسخ
سارا گفت:
نوامبر 13, 2020 در 1:16 ق.ظ
سلام چرا از لباسشویی من اب میریزه به بیرون

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:31 ب.ظ
سلام دوست عزیز لاستیک دور درب لبایسشویی باید تعویض شود.

پاسخ
sima گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:51 ب.ظ
سلام و خسته نباشید
هنگام خشک کردن لباسشویی صدای بسیار زیادی دارد لطفا بگید که علتش چی میتونه باشه
ممنون

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:12 ب.ظ
سلام دوست عزیز
صدای لباسشویی هنگام خشک کردن میتونه به علت مواردی مثل خرابی بلبرینگ ها، تسمه و یا … باشد که باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و تعمیر شود.

پاسخ
ali گفت:
نوامبر 13, 2020 در 2:59 ب.ظ
سلام و خسته نباشید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران میخستم بپرسم چرا لباسشویی مرحله دوم آبگیری را به خوبی انجام نمیده ؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
نوامبر 13, 2020 در 3:11 ب.ظ
سلام دوست عزیز
تایمر لباسشویی باید بررسی شود.

پاسخ
مینا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:14 ب.ظ
سلام وقت بخیر روی لباسشویی سامسونگ دکمه ریست وجود داره؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:20 ق.ظ
سلام دوست عزیز
لباسشویی‌های جدید دکمه ریست دارند و با فشار دادن آن موتور ماشین لباسشویی ریست شده ولی لباسشویی‌هایی که دارای این دکمه نیستند اگر از برق کنده شوند ریست می شوند

پاسخ
shahin گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:16 ب.ظ
salam aya sorate ziad charkheshe lebasshuyi be lebas ha asib mizane?

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:24 ق.ظ
سلام دوست عزیز
بله گاهی اوقات ممکن است شستشوی ماشین لباسشویی با دور تند بافت و الیاف پارچه را از بین ببرد.

پاسخ
صمدپور گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:17 ب.ظ
سلام برای تعمیر لباسشویی لوله کش هم میتونه انجام بده؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:27 ق.ظ
سلام دوست عزیز
خیر لطفا برای تعمیر و حل مشکل لباسشویی با متخصصان و تعمیرکار نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

پاسخ
سح گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:21 ب.ظ
سلام من لباسشویی ساسموسنگ گرفتم ولی خیلی تکون میخوره و تا وسط اشپزخونه میاد میخام بدونم علتش چیه

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:39 ق.ظ
سلام دوست عزیز
تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی حین کار دلایل زیادی دارد مثل تراز نبودن پایه ها و یا عدم تعادل بارهای داخل ماشین

پاسخ
زهره گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:22 ب.ظ
سلام خسته نباشید چرا لباسشویی تمام اب را خارج نمی کند؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:44 ق.ظ
سلام دوست عزیز
عدم تخلیه آب ممکن است به این دلیل باشد که شاید اشیاء یا چیزی در پمپ گیر کرده باشد و ورودی پمپ را مسدود کرده و یا اینکه میکروسوئیچ دچار مشکل شده و یا پاره شدن تسمه موجب بروز این ایراد شده و نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارد.

پاسخ
ali گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:23 ب.ظ
لباسشویی من لباس هارو خوب خشک نمیکنه علتش چیه

پاسخ
saba گفت:
دسامبر 4, 2020 در 5:57 ب.ظ
سلام و وقت بخیر چرا لباسشویی سامسونگ من دور تند نمیره ؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:48 ق.ظ
سلام دوست عزیز
در صورت بروز این مشکل قسمت هیتر لباسشویی را چک کنید و سپس برای تعمیر اقدام کنید.

پاسخ
milad گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:01 ب.ظ
سلام خسته نباشید من کتونی انداختم داخل لباسشویی اشکالی نداره ؟؟خراب نمیشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 8, 2020 در 12:49 ق.ظ
سلام دوست عزیز
با توجه به نوع و برند لباسشویی خودتان باید برنامه مناسبی برای شستن کتانی در لباسشویی را انتخاب کنید و مشکلی پیش نمیاید.

پاسخ
ثریا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:03 ب.ظ
لباسشویی من بعده تموم شدن کار دربش باز نمیشه نمیدونم چکار کنم وقتی لباسها داخل ماشین مونده

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 10:57 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این مشکل از پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می باشد و برای تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

پاسخ
ahmadi گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:07 ب.ظ
salam lebasshuyi man larzesh a sedaye ziadi dare vaghti dar hale kar hast bayad chikar konm

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 10:59 ب.ظ
سلام دوست عزیز
مشکل لباسشویی شما تراز نبودن آن و یا مشکل از کمک و دیگ لباسشویی می باشد.

پاسخ
رضا گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:08 ب.ظ
باسلام و عرض خداقوت خدمت شما در نمایندگی سامسونگ، ماشین لباسشویی ما در هنگام انتخاب عدد مورد نظر شستشو بصورت خودکار اعداد رو تغییر میده، مثلا ما تایم ۴۴ دقیقه واسه شستشو رو انتخاب می کنیم اما چند ثانیه صفحه دیجیتال اعداد دیگه رو نشون میده و سپس روی ۴۴ دقیقه فیکس میشه و ما بعدش دکمه استارت رو میزنیم ممنون میشم ایراد تغییر اعداد صفحه دیجیتال لباسشویی سامسونگ رو بگین

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:02 ب.ظ
سلام دوست عزیز
دلیل تغییر اعداد بر روی صفحه دیجیتال لباسشویی سامسونگ می تواند مرتبط با مشکل برد الکترونیکی باشد و باید تعمیر شود.

پاسخ
mobina گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:12 ب.ظ
با سلام و تشکر از سایت خوب samsung، یک دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ دارم وقتی دکمه on رو میزنم همزمان سه تا چراغ end و واش و استارت روشن میشه و علنا ماشین کار نمیکنه میخواستم بدونم مشکل کار نکردن ماشین لباسشویی کجاست؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:04 ب.ظ
سلام دوست عزیز
باید اول میکرو سوئیچ درب را چک کنید و اگر مشکلی نبود تایمر یا برد الکترونیکی را بررسی کنید.

پاسخ
سجاد گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:16 ب.ظ
با سلام خسته نباشید . من می خواستم فیلتر لباسشویی رو باز کنم ولی وقتی باز شد هر چی کشیدم بیرون نیومد بعد همونطوری بستمش حالا هم آب می ده. ممنون میشم راهنمایی کنید برای رفع مشکل آب دادن از محل فیلتر لباسشویی سامسونگ چه باید کرد؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:06 ب.ظ
سلام دوست عزیز
باز کردن درب فیلتر زمانی است که آب بندی خارج میشود برای برطرف کردن این مشکل درپوش فیلتر را به داخل فشار دهید و محکم بسته شود تا آبریزی نداشته باشد.

پاسخ
mahmood گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:18 ب.ظ
سلام وقت بخیر دور لاستیک اطراف در لباسشویی من قارچ مانند هست فک کنمبخاطره روطبت باشه باید چیکار کنم

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:08 ب.ظ
سلام دوست عزیز
در زیر درب لاستیک سوراخ های ریزی هست که آب عبور میکند احتمالاً آن سوراخ ها بسته شده اند و باید با یک دستمال تمیز شود تا مشکل حل شود.

پاسخ
taher گفت:
دسامبر 4, 2020 در 6:22 ب.ظ
باسلام و تشکر از سایت خوب نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران، دستگیره درب ماشین لباسشویی من شکسته بود تعویض کردم حالا درب بسته نمیشه و ماشین لباسشویی روشن نمیشه
میکروسوییچ رو هم تست کردم سالمه و مشکلی نداره
حتی میکروسوییچ نو هم جایگزین کردم باز هم عمل نمیکنه انگار زبانه با میکروسوییچ درگیر نمیشه.
علت قفل نشدن درب ماشین لباسشویی چی میتونه باشه؟ باتشکر

پاسخ
adminsamsung گفت:
دسامبر 13, 2020 در 11:10 ب.ظ
سلام دوست عزیز
ممکن است زبانه یا میکروسوئیچ درگیر نشده باشد . زبانه فابریک بگیرید تا با میکروسوئیچ چفت شود و مشکلی به وجود یاید.

پاسخ
sahar گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:06 ب.ظ
سلام وقت بخیر
لباسشویی سامسونگ من در دور اول شستن لباس ها سرعت و صدای خوبی داره ولی تو دور دوم شستن لباس ها قدرتش و سرعتش خیلی کم و ضعیف هست و گاها گیر هم میکنه . میخاستم منو راهنمایی کنین که این مشکل نچرخیدن دور دوم و برعکس لباس ها دلیلش چی هست و باید چیکار کنم؟؟؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:40 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این مشکل یعنی نچرخیدن دور برعکس لباسشویی سامسونگ به کلاژ موتور که قابل تنظیم شدن می باشد مربوط است.

پاسخ
shimaa گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:08 ب.ظ
سلام من هرچی لباس با لباسشویی میشورم جریان الکتریسیته داره حتی وقتایی که فقط مایع نرم کننده هم میریزم باز الکتریسیته داره. باید چیکار کنم؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:42 ب.ظ
سلام دوست عزیز شما باید قطعات الکترونیکی دستگاه را برای برطرف کردن اتصالی بررسی نمایید.

پاسخ
مونا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:11 ب.ظ
لباسشویی من موقع خشک کردن و دور تند پیغام خطا c4 میده . تو گوگل هم زدم دیدم نوشته علتش زیاد لباس گذاشتن و تراز نداشتن لباسهاست ولی من دو تا تیکه لباس هم میزارم این خطارو میده میخام منو راهنمایی کنین که دلیل خطای c4 چی میتونه باشه ؟ممنونم

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:45 ب.ظ
سلام دوست عزیز
این ارور c4 به معنای استفاده نادرست از ظرفیت لباسشویی و تراز نبودن دستگاه می باشد. لباس کم ربطی به تراز نبودن ندارد و ممکن است با دوتیکه لباس هم دیگ تراز نباشد. پتو یا لباس ضخیمی اگر می اندازید باید بررسی کنید که حتما از بالا یک وجب خالی باشد.

پاسخ
ahmad گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:16 ب.ظ
salam lebasshuyi samsunge man ke taze 2mahe kharidam mogheyi ke dore tond mire az khoshk konesh sedaye kheyli badi miad vali ofte bodan kamelan bisedast
. sedaye ziad lebasshuyi az chiye va bayad chikar konm?taraz hast va payehasham mohkam.
?taamirkare samsung ham omad va nazaresh in bod ke chon digesh bozorge in seda tabiyie. aya in harf doroste va seda tabiyie
man film ham gereftm az seda dadanesh vali nemidonm koja bayad beferstam.

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:51 ب.ظ
سلام دوست عزیز لباسشویی سامسونگی که تازه خریداری شده هنگام خشک کن صدایی ندارد و اگر این مسئله پیش بیاید مربوط به عدم تراز بودن فنر و کمک های دیگ است. اما اگر دستگاه را تازه خریده اید در اولین اقدام این موضوع را چک نمایید و مطمئن باشید که هر چهار پایه محکم هستند.

پاسخ
مبینا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:21 ب.ظ
سام وقت شما بخیر
درب لباسشویی من باز نمیشه . دفعه اول هم بعد 3 ساعت خاموش شد و لباسهارو که خارج کردم خیس کامل بودن و خودم دوباره اب لباسهرو با دست گرفتم . این بار هم بعد 3ساعت درب لباسشویی باز نمیشه . میشه بگین که چرا بعد از شستشو درب لباسشویی نباید باز بشه؟

پاسخ
سینا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:24 ب.ظ
سلام و خسته نباشید . ممنونم از سایت و زحمات تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی تعمیر سامسونگ
من تازگی ها لباسهامو که با لباسشویی میشورم لکه دار میشن و انگار که لکه های سایه روی لباس هاست . اما لباس ها قبلش لکه نداشتند . میخاستم بدونم دلیل بوجود اومدن لکه های سیاه بعد شستن لباس ها با لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 2:59 ب.ظ
سلام دوست عزیز
برای شستشو بهتر است از برنامه کتان استفاده کنید . برنامه 3ساعته به لباسشویی دادن کار اشتباهی است. اگر لباس هارو خشک نمیکند تخلیه آب و دور خشک کن را چک کنید. دلیل باز نشدن درب هم برنامه اشتباه دادن است. توجه کنید که باز نشدن درب لباسشویی بخاطر وجود ایراد در میکروسوئیچ است و در صورت خراب بودن میکروسوئیچ دستگاه دچار اختلال می شود . ولی با توجه به چیزی که شما گفتین دستگاه شما کار میکند پس مربوط به میکروسوئیچ نمی باشد.

پاسخ
شیوا گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:27 ب.ظ
سلام وقت بخیر من لباسشویی سامسونگ مدل Q1490s رو دارم . بعد از اینکه شروع به کار میکنه تایمرش ثابت میشه و درب سوئیچ باز و بسته میشه ولی در قسمت spin هیچ مشکلی نیست و خوب کار میکنه . میشه بگید دلیل خراب شدن درب سوئیچ لباسشویی سامسونگ چی میتونه باشه؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:06 ب.ظ
سلام دوست عزیز
آسیب دیدن میکروسوئیچ به هر دلیلی ، باعث اختلال در کارکرد تایمر و دستگاه خواهد شد. پس سوئیچ درب را چک نمایید.

پاسخ
سلماز گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:31 ب.ظ
سلام و خسته نباشید لباسشویی من به تعمیر نیاز داشت چون صدای زیادی میداد تعمیرکار سامسونگ هم اومد و اشکال رو از مخزن ترک و کمک فنرها تشخیص داد . پوسته مخزن رو جوش داد و کمک فنرها هم تعویض شدند ولی حالا تو دور یک ساعت لباسشویی بعد از نیم ساعت موقع تخلیه آب ارور f23 داره نشون میده که فکر کنم به هیدروستات مرتبط باشه هیدروستات هم عوض شد ولی باز درست نشد میخام شما منو راهنمایی کنید که دلیل تخلیه نکردن لباسشویی از چی هست؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:14 ب.ظ
سلام دوست عزیز
هیدروستات و تنظیم آب به هم مرتبط هستند . مشکل عدم تخلیه لباسشویی سامسونگ به این دلیل است که مسیر خروجی مسدود است. برای برطرف کردن این مشکل فیلتر کف، پمپ تخلیه و شلنگ خروجی را چک کنید تا مطمئن شوید گرفتگی ندارد.

پاسخ
آرش گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:37 ب.ظ
سلام وقت بخیر من برای عیب یابی هیدروستات لباسشوییم این کارهارو انجام دادم : هیدروستات بیرون از لباسشویی وقتی درونش دمیده میشه کلید دو قطع و کلید سه وصل میشه پس میشه گفت هیدروستاتم سالمه ولی به بخاطر اینکه هوا داخل لوله ای که به هیدروستات وصل هست متراکم نمیشه پس رله داخل هیدروستات هم درست کار نمیکنه . البته تراکم هوا هست ولی خیلی کمه . وقتی که شیلنگ به هیدروستات وصل هست عمل تخلیه انجام میشه و این روند چن باری تکرار میشه . اگر شیلنگ رو از هیدروستات جدا کنم عملا هیچ ابی تخلیه نمیشه و فقط داخل دیگ میشه
ایا این کارها درسته برای روند عیب یابی که من انجام دادم؟

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:41 ب.ظ
سلام دوست عزیز هیدروستات برای تنظیم آب دو فیش دارد که اگر شما هوا شیلنگ را بگیرید باید تنظیم کنید و اگر با تنظیم هم حل نشد باید تعویض نمایید.

پاسخ
سمیه گفت:
فوریه 1, 2021 در 12:47 ب.ظ
سلام وقت بخیر من تازه دو ماهی میشه که لباسشوییمو خریدم ولی بعد از ابکشی و قتی که میخاد خشک کنه خیلی میلرزه و لرزش شدیدی داره به صورتی که انگار کل ماشین میخاد بپاشه از هم و خیلی زیاد تکون میخوره که قابل کنترل هم نیست . میخام بدونم که ایراد لرزش از کجاست؟ من هنوز کلا سه بار هم نشده ازش استفاده میکنم.

پاسخ
adminsamsung گفت:
فوریه 3, 2021 در 3:49 ب.ظ
سلام دوست عزیز
دلیل لرزش لباسشویی سامسونگ موقع خشک کردن بخاطر تراز نبودن ماشین و کمک ها می باشد . البته باید توجه کنید که اگر پتو سنگین و بیشتر از ظرفیت ماشین داخل ماشین هست احتمال آسیب دیدن فنرهای وصل شده به هم دیگر وجود دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 1159
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی